„Šį rudenį „Indinapolis Motor Speedway“ papildomų lenktynių nebus. Mūsų pozicija derybose su Bernie (Ecclestone‘u, „Formulės-1“ komercijos teisių valdytoju – red. past.) yra tokia – kuo greičiau sutelkti dėmesį prie realių mus visus liečiančių problemų, kad pagerintume susidariusią padėtį“, – pareiškė T.George‘as.

Kiek anksčiau „McLaren“ komandos vadovas Ronas Dennisas patvirtino, kad surengti papildomų lenktynių JAV be trasos šeimininkų pritarimo nepavyks.

„Mes negalime užtikrinti, kad jos įvyks. Mes sakėme, kad jas surengsime, jei jos papildytų tą dosnią kompensaciją, kurią jau pasiūlė „Michelin“. Mes tegalime pabandyti pademonstruoti savo veiksmais ir pasiūlymais, kad nors galbūt ir esame nekalti, tačiau buvome problemos dalis. Pasiūlymas Indianapoliui buvo pateiktas per Bernie. Jie turi nuspręsti, ar pasinaudoti tokia galimybe (surengti lenktynes – red. past.) ar ne“, – teigė jis.

Į šią idėja atsargiai žiūrėjo keletas kitų „Formulės-1“ pasaulio asmenų. Vienas jų – BMW, tiekiančios variklius „Williams“ bei neseniai įsigijusios „Sauber“ komandą, autosporto vadovas Mario Theissenas.

„Turėtume savęs paklausti, ar tai teisingas būdas spręsti problemą. Iš San Paulo (Brazilijos GP – red. past.) vyksime į Suzuką (Japonijos GP – red. past.), po to į Šanchajų (Kinijos GP – red. past.), o tada – į JAV... Klausimas, ar fanams bus įdomu stebėti neįskaitines lenktynes pasibaigus čempionatui. Turime daryti tik tai, ką įvertins gerbėjai, o tai geriausia įvertinti Tony George‘ui“, – aiškino jis.

Įdomius skaičius pateikė „Williams“ ekipa. Frankas Williamsas atskleidė, kad jo komandai dalyvauti lenktynėse JAV kainuotų apie 300 tūkst. svarų sterlingų (apie 1,5 mln. litų).

Papildomos lenktynės Indianapolyje būtų įvykusios vėlyvą spalį, nes paskutinės čempionato lenktynės Kinijoje yra numatytos spalio 16 dieną. Reikėtų pastebėti, kad tokiu metu šiame JAV regione tvyro jau pakankamai vėsus oras.