„Jei iškyla pavojus dalyvių ir žiūrovų saugumui, tai tikrai reikia atšaukti greičio ruožą. Nemanau, kad tokia situacija buvo šiandien. Visi būtų sulėtėję, įklimpę purvuose, bet ar nuo to būtų tapę pavojingiau? Nemanau. Esu beveik įsitikinęs, kad pataikaujama lyderiams, nes jiems čia būtų buvusios sunkiausios sąlygos“, – pasakojo A. Juknevičius.


„Lyderių automobiliai yra labai gerai paruošti, bet tik tam tikroms sąlygoms – sausam orui, tvirtam gruntui, vairuotojai paruošti labai gerai, bet tikrai ne tokioms sąlygomis“, – kalbėjo sportininkas.

Pavyzdžiui, „Peugeot“ automobiliai varomi galiniais varomais ratais. Purvo ir molio klampynėje jiems būtų tikras pragaras. Reikia turėti ir specifinių žinių ir labai nedaug sportininkų turi patirties tokiose šlapiose sąlygose.

„Šiandien daug kas būtų pasikeitę lyderių lentelėje. Lietuviai sportininkai turi tokios patirties, pas mus labai populiarios „trophy“ lenktynės. Carlosas Sainzas tikrai taip nemoka važiuoti“, – kalbėjo A. Juknevičius.

Kasmet pasipila daugybė kritikos Dakarui, kad tai tampa vis labiau komerciškos lenktynės. Šioje vietoje taip pat kyla įtarimas.

„Tai nėra teisinga. Afrikoje važiuodavome visomis sąlygomis – lietus ar pūga ir visi turėdavo įveikti tuos kilometrus“, – kalbėjo A. Juknevičius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (107)