Kaip rašo vokiečių leidinys „Auto Motor und Sport“, pirmąjį serbų automobilį turėtume pamatyti kovo mėnesį Ženevoje (Šveicarija) vyksiančioje tarptautinėje parodoje.

Teigiama, kad kompaniją įkūrė dizaineris Saša Milovančevičius, kuris anksčiau dirbo didiesiems autogamintojams. Taip pat pažymima, kad į įmonę pakviesti dirbti specialistai iš Vokietijos, Didžiosios Britanijos bei Italijos, taip pat Belgrado universiteto mokslininkai.

Pagal šiuo metu pateikiamą informaciją, „Aqos“ pristatys septynis modelius, kuriuos vienys sportiškumas. Pirmasis iš jų turėtų būti kompaktinis automobilis „Aqos 25“. Beveik toną sversiantis 3,85 m ilgio kompaktas bus komplektuojamas su 1.2 litro darbinio tūrio 95 AG varikliu, leisiančiu pasiekti 185 km/val. maksimalų greitį.

Aukštesnį segmentą reprezentuos triduris „Vale 45“, kurio svoris šiek tiek viršys toną, o ilgis bus kiek didesnis nei 4 metrai. Hečbekas turės 1.4 litro net 180 AG turbomotorą ir iki 100 km/val. galės įsibėgėti vos per 6 sekundes.
"Aqos Zulu 60" koncepcija

Kuo toliau, tuo įdomiau. Teigiama, kad sportinis kupė „Aqos Zulu 60“ bus siūlomas su 2.4 litro V6 komponuotės 270 AG varikliu (maks. greitis – 260 km/val.), o „Aqos Fastback“ turės dvejų ir ketverių durelių modifikacijas bei bus komplektuojamas su 3.2 litro V6 motoru su dviem turbinom, kurio galia pasieks 370 AG. 1600 kilogramų sversiantis automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 5,5 sekundės ir galės pasiekti maksimalų 270 km/val. greitį.

Dvivietis sportinis automobilis „Aqos Javier“ bus aprūpintas atmosferiniu 4.7 litro V10 505 AG varikliu (3,5 sek. iki 100 km/val. ir 330 km/val. maksimalus greitis), o visureigis „Aqos Peja 4XL Off Road“ naudos 3.7 litro V6 agregatą, kurio galia bus 330 AG.

Be to žadamas superautomobilis „Aqos PM“, kurio detalės neatskleidžiamos, kaip ir nepateikiama informacija apie ambicingo gamintojo akcininkus ar investuotojus. Kol kas gamintojas taip pat atskleidė tik būsimų automobilių eskizus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)