Vilniaus viešojo transporto Technikos direktorius Juozapas Grabys paaiškino, kad toks sprendimas buvo priimtas remiantis Susisiekimo ministerijos įsakymu. Jis taip pat pridūrė, kad buvo atsižvelgta ir į keleivių poreikius.

„Gaudavome skundų, kad yra per karšta“, – tikino jis.

J. Grabys sutiko, kad pirmame reise šaltą dieną gali būti vėsu, tačiau žmonės yra apsirengę šiltai.

Apie nurodymą nejungti šildymo nesant žemesnei nei 0 laipsnių temperatūrai sužinojo tinklaraštis troleibusas.lt. Internetinėje platformoje skelbiamame tekste rašoma, kad vairuotojai ir patys pasipiktinę nauja tvarka.

Instrukcija vairuotojams

„Šildymą įjungti esant žemesnei kaip 0°C temperatūrai? Ką jie sau galvoja, ar jie ir savo mašinose įsijungia šildymą tik kai tiek atšąla? Čia taip jie rūpinasi keleiviais ir kad transportas būtų patrauklus? Ką man sakyti keleiviams, kurie skųsis, kad šalta – kad neleidžiama įjungti šildymo? Kodėl iki šiol yra lipdukai „Šildymo salone nejungti?“, kaip aš jį įjungsiu, jeigu vienas nurodymas liepia, o kitas draudžia?“ – cituojamas vienas jų.

Kaip DELFI sakė troleibusas.lt autorius ir judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ koordinatorius Marius Markevičius, Vilniaus viešojo transporto atstovai kalba, kad jie rūpinasi keleiviais, nurodydami vairuotojams privalomai įjungti šildymą esant 0°C ir žemesnei temperatūrai.

„Visgi niekur nepasakoma, kad ir esant aukštesnei temperatūrai šildymą įjungti leidžiama, jeigu vairuotojas mato tam poreikį ar gauna prašymą iš keleivių“, – pastebėjo jis.

Tačiau J. Grabys pastebėjo, kad nejungiant šildymo taupomos lėšos. Jis nurodė, kad vairuotojai neturi teisės įjungti šildymo be minusinės temperatūros net ir gavę keleivių prašymą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (234)