Naujojo „monstro“ kasdienis „Hyundai“ keturių cilindrų 2,4 litro darbinio tūrio variklis praktiškai buvo perrrinktas iš naujo, vėliau taip pat pakoreguota ir jį valdanti programinė įranga. Galią į ratus perduos mechaninė šešių pavarų greičių dėžė.

Automobilio tobulintojų kompanija taip pat suteikė jam naują išvaizdą. Priekyje sumontuotas supermasyvus radiatorius, pakaba pakeista į reguliuojamą orinę, kurios dėka „Tucson“ „nuleidžiamas“ ant 19 colių ratlankių. Be abejo, tokios galios motoro generuojamą greitį mažinti padės didesni stabdžiai.

Salono viduje išsiskiria sumontuoti sportiniai lankai ir patobulinta garso sistema.

Kol kas „Bisimoto Engineering“ atskleidžia tik šio kūrinio eskizą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)