Intelektualus arba išmanus aerodinamiškas automobilis (Intelligent Aerodynamic Automobile – IAA) – jau pavadinime vokiečiai nubrėžė ateities gaminių gaires. Šis prototipas atspindi „Mercedes“ viziją apie kažkada keliais riedėsiančius hibridinius automobilius, kurių salone vairuotojui valdymas paklus jautriais lietikliais.

Frankfurte pristatomas ketverių durų kupė formų automobilis pasižymi ypatingu aerodinaminiu koeficientu – vos 0,19.

Ypatingas aerodinamines sąvybes užtikrina automobilio transformacijos - galinė kėbulo dalis pasiekus 80 km/val. greitį pailgėja įspūdingus 390 milimetrų. Tuo pat metu papildomi lankstūs aerodinaminiai elementai priekiniame bamperyje ir žaliuzinės grotelės pagerina oro srautų tekėjimą apeinant automobilio ratų arkas ir po kėbulu.

Manoma, kad būtent toks automobilio siluetas taps 2017-ų metų trečiosios kartos „Mercedes-Benz CLS“ modelio kūnu.

5,04 metro ilgio prototipas 10 centimetrų lenkia dabartinio „CLS“ dydį, o aerodinaminiu režimu (kai visiškai „išsitiesia“) pasiekia net 5,43 m – 18,5 cm daugiau nei dabartinė „S“ klasė. Būsimojo automobilio plotis ir aukštis siekia atitinkamai 1,995 m ir 1,305 m.

Dėl 100 mm padidėjusios ratų bazės taip pat galima tikėtis, kad ateities „CLS“ salonas bus dar erdvesnis.

Šiam automobiliui gamintojas numato hibridinę pavarą, kurią sudarys 2 litrų 4 cilindrų turbobenzininis 208 AG variklis ir nedidelis elektrinis motoras, kurių bendra galia sieks 275 AG ir 600 Nm sukimo momento.

Kol kas tikslių duomenų dar nėra, tačiau simuliacijose „Mercedes“ specialistai suskaičiavo, kad „IAA“ varomas vien elektra turėtų galėti nuvažiuoti apie 60 km.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (30)