Jis nustebo ne dėl to, kad kasa neveikė, o dėl to, kad trumpame perspėjime buvo įveltos net dvi rašybos klaidos: „Dėl techninių kliučių kasa laikinai neveikia Atsiprašomia už nepatogumus“.

„Maximos“ šūkis yra „Apie viską pagalvota“, bet ar tikrai?“, – retoriškai klausia skaitytojas.

„Maxima“ atstovė spaudai Renata Saulytė apgailestavo dėl šios nemalonios situacijos.

„Kaip matome, tekstas parašytas su klaidomis. Turime ne vieną parduotuvę, kuri veikia regionuose, kuriuose nemaža dalis rusakalbių ar kitų tautybių darbuotojų.

Sutrikus kasų veiklai visada mūsų darbuotojai stengiasi kaip įmanoma greičiau sureaguoti ir informuoti klientus bei perskirstyti jų srautus, kad klientai nesusidurtų su nepatogumais. Taip tikriausiai nutiko ir dabar.

Nors tokiais atvejais turėtų būti naudojami šablonai, skubėdamas darbuotojas tikriausiai pasirinko sprendimą informaciją klientams surašyti pats ir surašė taip, kaip jam atrodė geriausia.

Deja, tekste įveltos gramatinės klaidos. Būtume dėkingi už informaciją, kurioje parduotuvėje pastebėtas ši informacija. Taip galėtumėme ištaisyti klaidą ir užtikrinti, kad panaši situacija nepasikartotų“, – DELFI sakė R. Saulytė.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!