„308 GTi by Peugeot Sport“

Praėjus dviem metams po pristatymo „Peugeot 308“ tapo geriausiai parduodamu „Peugeot“ modeliu. C segmente, kuriame konkurencija yra labai didelė, 2014 metais „Metų automobilio“ titulą pelnęs automobilis yra tarp trijų populiariausiųjų ir jo sėkmė neblėsta. Po to, kai šių metų pradžioje buvo pristatytos „GT“ ir „GT Line“ versijos, „Peugeot 308“ vėl didina tempus: labai greitai bus išleistas radikalusis „308 GTi by Peugeot Sport“ – modelis, kuris 308-ajam atvers visai naujas dimensijas. Po „RCZ R“ ir „208 GTi“ modelis „308 GTi“ yra trečiasis „Peugeot Sport“ modelis, sukurtas Prancūzijoje, Velizi-Vilakublė esančiame sportinių automobilių padalinyje.

Galima neabejoti puikiomis automobilio važiavimo savybėmis: jis turi 1,6 THP 270 AG turbobenzininį variklį, iš vietos šimto kilometrų per valandą greitį pasiekia vos per 6 sekundes, 1000 metrų įveikia per 25,3 sekundės, o elektronika apribotas maksimalus greitis yra 250 km/val.

Dėl ypatingai universalaus variklio ir mažesnio automobilio svorio (1205 kg) „308 GTi“ CO2 taršos kiekis yra vos 139 g/km, t. y. mažiausias tarp šios kategorijos automobilių. 11 cm žemesnis už įprastą automobilis tvirtai stovi ant kelio, o jo vairavimo savybės yra ypatingai geros dėl „Torsen“ riboto praslydimo diferencialo, 19 colių ratlankių, „Michelin Super Sport“ padangų ir didelių 300 mm priekinių stabdžių.

„Peugeot 308 R Hybrid“

Tai superautomobilio savybėmis pasižymintis kompaktiškas hečbekas. Su 80 mm platesniu atstumu tarp ratų ir „raumeningu“ kūnu „Peugeot 308 R Hybrid“ išsiskiria iš kitų. Ir jo techniniai duomenys įspūdingi: įjungiama hibridinė technologija turi iki 500 AG galią, iš kurių 270 pasiekiama dėl 1,6 THP benzininio variklio, o likusią galią užtikrina galinėje ašyje esantis 115 AG elektrinis variklis. Galios ir masės santykis yra net 3,1 kg/AG, o maksimalus sukimo momentas 730 Nm. Iš vietos šis automobilis šimto kilometrų per valandą greitį pasiekia vos per 4 sekundes, 1000 metrų įveikia per 22 sekundes.

„Peugeot EMP2“ platformą turintis automobilis su visais varančiaisiais ratais turi atskiras keturias sportines sėdynes, o jo CO2 taršos kiekis yra vos 70 g/km. Priklausomai nuo kelio dangos, vairuotojas gali pasirinkti vieną iš keturių važiavimo režimų: „Hot Lap“ (500 AG), „Track“ (400 AG), „Road“ (300 AG) ir „ZEV“ (elektrinis režimas).

„Peugeot 308 Racing Cup“ – gimęs lenktyniauti

„308 GTi by Peugeot Sport“ pagrindu sukurtas „Peugeot 308 Racing Cup“ turi net 308 AG, t. y. net 38 AG daugiau nei standartinis turbininis 1.6 THP 270 AG variklis. Taigi, „Racing Cup“ modelis yra 14 % galingesnis ir 100–150 kg lengvesnis. Be to, speciali versija „308 Racing Cup“ turi sportinius stabdžius su 6 stūmoklių apkabomis ir šešių pavarų nuoseklaus perjungimo pavarų dėžę su perjungimu prie vairo.

2016 metų pabaigoje prekyboje pasirodysiantis „308 Racing Cup“ pakeis reprezentacinį „Peugeot Sport“ automobilį „RCZ Racing Cup“. Šį modelį bus galima pamatyti tiek prekybos atstovybėse, tiek ir ralio lenktynėse Vokietijoje, Ispanijoje, Italijoje, Belgijoje, taip pat 24 valandų ištvermės lenktynėse.

„Peugeot Fractal“ su „i-Cockpit“ technologija

Futuristinės formos „Peugeot Fractal“ elektromobilyje yra nauja „Peugeot i-Cockpit“ vairuotojo vieta, kurioje didesnį intuityvų vairavimą užtikrina garsai. Čia sumontuota speciali akustinė sistema, kuri sujungia „Hi-Fi“ sistemą ir kiekvienos sėdynės atloše sumontuotus bosinius garsintuvus – taip pasiekiamas garso dinaminis sklidimas erdvėje.

Brazilijos garso dizaineris Amonas Tobinas bendradarbiaudamas su „Peugeot“ dizaineriais sukūrė idėjinio automobilio salono garso koncepciją ir išorinį garso sklidimą, kuris kinta priklausomai nuo to, ar automobilis greitėja, lėtėja ar važiuoja stabiliu greičiu. Garso sistema įspėja pėsčiuosius ir dviratininkus – taigi šis automobilis moka „mandagiai elgtis“ miesto gatvėse.

„Peugeot Fractal“ vairuotojo vietoje naudojama naujoviška technologija. „Head Up Display“ sistema apima skaitmeninį planšetinį kompiuterį ir HD holografinį ekraną; kompaktiniame vaire integruotos jutiklinės plokštelės ir jutiklinis dvigubas paviršius, kuriuo galima valdyti funkcijas ir garsus. 80 proc. vidaus komponentų išspausdinti 3D spausdintuvu, tarp jų ir specialūs paviršiai, garsą nukreipiantys panašiai kaip koncertų salėse. Duris galima atidaryti ir uždaryti per atstumą, naudojantis „Samsung Gear S“ laikrodžiu.

Elektrinio aptakių formų kupė automobilio maksimali galia siekia 204 AG, o dėl aptakaus kėbulo, nedidelio 1000 kg svorio, aukštesnių ir plonesnių padangų juo galima nuvažiuoti iki 450 km. 100 kilometrų per valandą greitis pasiekiamas per 6,8 sekundės, 1000 m iš vietos nuvažiuojama per 28,8 sekundės.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)