Prie visų supakuotų saldumynų buvo padėta ir vaflinių vamzdelių dėžutė. Ant jos užrašyta – grynasis svoris 1 kg. Apsidžiaugę nuėjome prie kasos mokėti. Čia ir prasidėjo „smagumai“. Kasininkas sausainius pasvėrė, kartu su dėže 1 kg grynojo svorio virto 1,074 kg. Apie tai, kad perkame lygiai 1 kg, t.y. tiek, kiek parašyta ant dėžės, pareiškėme pastebėjimą kasos darbuotojui.
Kasininkas, vietoj to, kad padėtų spręsti klausimą ir grąžintų pinigus, pasiūlė kreiptis į informacijos skyrių. Skyrių, kuris kažkodėl yra kitoje parduotuvės (ir išėjimų į kitą gatvę – kas lankosi toje parduotuvėje, žino) pusėje.
Su visais pirkiniais teko brautis pro pirkėjus į parduotuvę, tada vėl pro pirkėjus, praeiti pro kitas kasas, ten laukti, kol kasininkė/informacijos sk. darbuotoja aptarnaus kitus perkančius pirkėjus ir tada teiksis aiškintis, kas nutiko, kodėl neturime sausainių ir negalime jai jų grąžinti... Ačiū jai, kad papasakota istorija patikėjo, o ne ėjo kažkur aiškintis iš naujo, ir grąžino pinigų skirtumą. Taip pat ačiū apsaugos darbuotojui, kuris nors ir nepatikimai nužvelgė atgal besibraunančius su pirkinių maišeliais, bet nestabdė ir neprašė „dešimtą“ kartą aiškinti, kodėl, kas ir kaip, kad dar kartą braunasi su prekėmis ir nemoka kasoje, nes turbūt žino parduotuvės išplanavimą, kad net nėra palikta praėjimo štai tokiais pasitaikančiais atvejais... O po visų šitų nesąmonių, sugaišto laiko, „pasivaikščiojimų“ skersai ir išilgai „Maxima“ parduotuvėje, subjurusios nuotaikos vakare papuoštu desertu taip ir negalėjome džiaugtis – neturėjome, kuo papuošti... (...)
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
DELFI situaciją pakomentavo „Maxima“ atstovė spaudai Renata Saulytė:
„Apgailestaujame dėl šio nemalonaus įvykio. Siekiame, kad klientai mūsų parduotuvėse apsipirktų patogiai ir greitai, tad stengiamės išvengti tokių nutikimų. Sausainių dėžės kasoje nebereikėjo sverti, ją reikėjo tiesiog nuskenuoti. Kasininkas tikriausiai dėl žinių stokos ją pasvėrė, tad prie lazdelių gryno svorio prisidėjo ir pakuotės svoris.
Visus neatitikimus mūsų parduotuvėse padeda išsiaiškinti info kasos darbuotojai, kurie yra apmokyti spręsti įvairiausias situacijas. Toks sprendimas buvo priimtas norint taupyti mūsų klientų laiką, kadangi kasininkui bandant išsiaiškinti situaciją, užlaikoma eilė, o tai sukelia kitų klientų nepasitenkinimą. Tikimės, kad panaši situacija nepasikartos.“