Šalia mūsų kitose dviejose pavėsinėse taip pat sėdėjo pietaujantys žmonės. Kadangi buvome išalkę, ilgai nelaukdamas ir be jokių priekaištų vyras pats nuėjo ir atsinešė meniu. Labai greit išsirinkom, ką valgysim, ir staiga sparčiu žingsniu atėjusi liekna, į uodegą surištais ilgais juodais plaukais padavėja mums pareiškė, kad čia mūsų neaptarnaus, turime eiti prie pat kavinės ant uždaros terasos, prie padengtų staliukų. Su vyru likom nesupratę ir net nespėjome visko išsiaiškinti, o padavėja, staigiai atsukusi mums nugarą, nuskuodė į kavinės vidų.

Apsidairėme aplink, ant kitų tuščių pavėsinių staliukų jokių rezervacijos ženklų nebuvo. Labai norėjome pietauti būtent pavėsinėje, iš kurios puikiai matėsi, ką veikia mūsų sūnus kavinės lauko žaidimų aikštelėje, o taip pat ir be jokio vargo pavežioti vėžimėlyje mažiausią vaiką po žaidimų aikštelės pievelę. Taigi turėjome dardėti su vežimu per akmenimis grįstą takelį prie pat kavinės sienos besišliejančios aptvertos terasos, kurioje stovėjo daug nedidelių padengtų staliukų. Tikrai buvo labai liūdna, kad iš čia jau nei vaiko nepavežiosi po pievelę, nei trimečio neprižiūrėsi aikštelėje... Priėjusi padavėja norėjo priimti užsakymą, tačiau vyras pirmiausiai pasiteiravo, kodėl mes negalime pietauti toje pavėsinėje.

Padavėja nepateikė svarių argumentų, o tik pasakė, kad aptarnauja tik prie padengtų staliukų. Iš tikro mums nekėlė jokio diskomforto tas „plikas“ nepadengtas staliukas, mielai būtume ir prie nepadengto pietavę. Bet kai paprašėme padavėjos pakviesti kavinės vadovę ar atsakingą asmenį, ši labai nemaloniai mums atsakė – „Nėra čia jokios vadovės“ – ir pasitraukė šalin kažką tvarkydama prie tuščio staliuko. Tada vyras paprašė atsakingo asmens kontaktinio numerio, po šio klausimo padavėja kažkodėl ypatingai susierzino ir štai ką ir jos išgirdome: „Viskas, prašau išeiti iš čia, mes jūsų nebeaptarnausime“. Šie žodžiai buvo adresuoti mums, be jokių užuolankų.

Po šios frazės likome be amo, nepratarę nei žodžio išėjome.

Prieš išvykstant nusifotografavau pavėsines, vienoje iš jų matosi svetingai sutiktas ir aptarnautas būrys lankytojų. Taip pat nufotografavau padavėją, kad prireikus galėtume įvardinti, kuri konkrečiai taip pasielgė, ir išėjau link automobilio. Dar nespėjus atsisėsti į mašiną atbėgusi ta pati padavėja man pagrasino, kad jei įdėsiu jos nuotraukas į internetą, šioji mane paduos į teismą.

Išvykome labai nusiminę ir nepavalgę, sunku buvo patikėti, kas įvyko, ir tuo pačiu labai keista, kad tokia paprasta istorija gali taip neįprastai baigtis. Aplinkiniai kavinės svečiai net nesuprato kas įvyko, nes incidentas buvo be jokių šaukimų, isterijų ar panašiai.

Kavinė „Premjera“ buvo viena mėgstamiausių mūsų vietų praleisti laiką su šeima. Šį rudenį ketinome čia švęsti ir vaiko krikštynas, visad manėme, kad šeimos su vaikais ypatingai čia laukiamos. Vykdavom čia į vieną pusę net 30 km, negailėdami nei savo laiko, nei kelionės išlaidų, kad galėtume ramiai papietauti, o vaikas tuo pačiu galėtų dar ir pažaisti. Labai gaila, tačiau šįkart viskas buvo veltui. Esame labai nusivylę personalo kultūra, aptarnavimu ir tokiu nesupratingumu. Tai buvo paskutinis kartas, kai lankėmės „Premjeroje“, daugiau to patirti nebenorėtume.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI skaitytojų skundą pakomentavo kavinės „Premjera“ direktorė Stefanija Kaseliauskienė:

„Atsiprašau tų žmonių už nekultūringą padavėjos aptarnavimą (ji buvo naujai įdarbinta darbuotoja), ji privalėjo aptarnauti klientus prie bet kurio staliuko, nesvarbu, ar jis buvo padengtas, ar ne. Šis klausimas buvo aptartas su kolektyvu, darbuotojai buvo įspėti, kad daugiau tokių konfliktinių situacijų nepasikartotų, o ši padavėja buvo nubausta. Dar karta atsiprašau tų žmonių už patirtą nemalonią situaciją. Aš tikiu, kad daugiau tokios situacijos mūsų kavinėje nepasikartos.”

Esate patyrę ką nors panašaus? Norite papasakoti, kokį aptarnavimą teko patirti jums? O gal dirbate aptarnavimo srityje, ir galite papasakoti apie tai, kokius klientus tenka sutikti? Savo mintimis galite dalintis el. paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Kavinė“ arba žemiau. Įdomiausius pasakojimus ar patirtis publikuosime.