„Mūsų „Hommage“ automobiliai ne tik demonstruoja, kaip mes didžiuojamės savo istorija, bet ir tai, kaip mums yra svarbi praeitis kuriant ateities modelius“, – sakė vyriausiasis BMW grupės dizaino viceprezidentas Adrianas van Hooydonkas.

Už „CSL“ trumpinio užšifruoti trys žodžiai – „Coupé Sport Leichtbau“ (kupė, sportas ir lengvasvoris). Variklio dangtis, bagažinės skyrius ir šonai pagaminti iš aliuminio, taip pat panaudotas anglies pluoštu sustiprintas plastikas.

Šis kupė pasižymi ne tik lengvasvorėmis medžiagomis, bet ir plačiomis ratų arkomis, įspūdingu galiniu oro aptaku, vietoje šoninio vaizdo veidrodėlių įtaisytomis kameromis. Visa tai sukuria įspūdį, jog tai yra tarsi naujasis šių dienų „Batmobilis“. Tiesa, kadangi tai yra dizaino koncepcija, gamintojas apie techninius modelio duomenis nieko nesako. Žinoma tik tiek, kad beveik 5 metrų ilgio kupė yra varomas galiniais ratais ir po variklio dangčiu slepia 3.0 l, šešių cilindrų hibridinį motorą.

Nors BMW nekalba apie tai, kad „3.0 CSL Hommage“ vizija galėtų tapti serijiniu automobiliu, tačiau galima neabejoti, kad dalis šiame modelyje matomų sprendimų anksčiau ar vėliau pasieks šios markės automobilius ir daugiausiai įtakos turės M-serijos modeliams.

Jo pirmtakas BMW 3.0 CSL buvo dominuojanti jėga XX a. 8-ojo dešimtmečio „European Touring Car Championship“ lenktynėse, kai buvo iškovoti šeši titulai 1973-1979 m.

Pirmąkart „Concorso d’Eleganza“ konkursas prie Komo ežero buvo surengtas dar 1929 m. Pastarąjį dešimtmetį jis vyksta remiamas BMW grupės klasikinių automobilių padalinio. Pernai bavarai visus nustebino čia parodę įspūdingą elektrinio rodsterio „Mini Superleggera Vision“ modelį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)