Paprastai kalbant, „Sidecar“ serijos lenktynėse važiuojama po du: turi būti tiek lenktynininkas, valdantis motociklą, tiek balasto vaidmenį atliekantis jo partneris. Skambanti ganėtinai egzotiškai motociklininkų įskaita žavi ne vieną ir ne du: savo specifika ji pritraukia net ir menkai besidominčius motociklų sportu.

1949 metais atsiradusi, „Sidecar“ — vienintelė išlikusi lenktynių serija nuo FIM (Tarptautinės motociklizmo federacijos) atsiradimo pradžios.

Anksčiau buvusi viena pagrindinių lenktynių serijų, šalia vis naujesnės ir galingesnės technikos „Sidecar“ tapo papildomomis lenktynėmis.

Panašu, kad su motociklų sportu labiausiai siejantis dalykas – tai komplektacijoje naudojamas motociklo variklis. Kol „pilotu“ tituluojamas lenktynininkas valdo pačią techniką, jo bendrakeleivis, kai kuriose šalyse vis dar vadinamas „akrobatu“, atlieka balasto vaidmenį pasilenkdamas, pasisukdamas ir visaip kaip manevruodamas kabinoje, atsižvelgiant į trasą: tiesioji ar posūkis, kairys ar dešinys. Tinkami judesiai lemia galimybę pasirinkti didesnį greitį, suformuotas teisingas (greitesnes) trajektorijas bei gerina transporto priemonės sukibimą trasoje.

Taigi, žiūrovai galės išvysti ir kiek egzotiškai skambančiųjų „Sidecar“ serijos lenktynių etapą, kurių, beje, didžioji dalis dalyvių – suomiai.
Pirmasis etapas įvyks 2015-05-28 – 2015-05-30 dienomis, „Audru24 Ring“ trasoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)