Beveik kas antrą dieną autobuse perkant bilietą, iš vairuotojo tenka gauti valandos ir senesnių bilietų. Aš tai jau pastebėjau ir manęs antrą kartą neapgaus, tačiau gaila ne tokių pastabių keleivių, kurie tuos bilietus priima.

Viskas būtų lyg ir gerai, tačiau ką daryti, jei kitoje stotelėje lauks kontrolė? negi jie priims dviejų valandų senumo bilietą? Esu gavęs net ir kelių dienų senumo bilietų (...).

Norėčiau, kad į tai būtų atkreiptas dėmesys ir problema sutvarkyta. Esu tikras, kad ne vienas keleivis jau buvo pakliuvęs į šią situaciją“, - savo laiške rašė skaitytojas.

Ką daryti, gavus seną bilietą?

AB „Kauno autobusai“ Keleivių vežimo kontrolės skyriaus vedėjas Rimas Stankaitis informavo „Kas vyksta Kaune“ redakciją, ką reikėtų daryti, jei keleivis gauna seną bilietą.

Visų pirma, keleivis turi pats pasitikrinti, kokį bilietą gavo. Ar bilietas buvo išspausdintas, ar iš kitur paduotas, taip pat kokia data išmušta ant bilieto, mat gali pasitaikyti, kad bilietas poros valandų senumo. Keleivis taip pat turi atkreipti dėmesį, ar vairuotojas pardavė bilietą, atitinkantį sumokėtą sumą.

Pastebėjus, jog bilietas senas, reikėtų iš vairuotojo reikalauti naujo bilieto bei apie tai informuoti Keleivių vežimo kontrolės skyriaus darbuotojus. „Kauno autobusams“ reikėtų pateikti kuo daugiau informacijos: maršrutą, kuriuo važiuojate, važiavimo laiką, vairuotojo pavardę, viešojo transporto garažo arba valstybinį numerį, taip pat pridėti ir patį bilietą. Taip bus lengviau pagauti sukčiaujantį vairuotoją.

„Jei keleiviai skambina ir skundžiasi dėl parduotų senų bilietų, paprašau atsiųsti bent jau bilieto kopiją, nes kaltinamas vairuotojas visada ginsis, kad yra nekaltas. Visada gali pasakyti, jog keleivis bilietą rado, todėl įrodyti tokius atvejus gana sudėtinga, jei neturi pakankamai įrodymų“, - sakė R.Stankaitis.