Apklausos duomenimis, bent kartą per du mėnesius į teatrą einantys teigė 28,4 proc. respondentų, bent kartą per pusmetį – 67,8 proc., o niekada teatre nesilanko vos 5 proc. Panaši situacija ir su lankymusi koncertuose: bent kartą per du mėnesius į koncertus eina daugiau negu penktadalis (22,7 proc.) respondentų, bent kartą per pusmetį – 63,5 proc., niekada į juos neina vos 3,5 proc.

O štai sporto renginiuose lankosi gerokai mažiau lietuvių: vos 15,2 proc. apklausos dalyvių į juos sakė einantys bent kartą per du mėnesius, 36,3 proc. – kartą per pusmetį, o ketvirtadalis (25,2 proc.) nesilanko niekad.

„Jau kurį laiką pastebime, kad lietuviai tampa vis didesniais koncertų ir teatro gerbėjais – dažnai laisvalaikio praleidimui jie renkasi būtent tokius renginius. Be abejo, tai susiję ir su tuo, kad auga spektaklių bei koncertų pasiūla, atitinkanti įvairių žiūrovų skonį“, - sako bilietai.lt direktorė Rita Skliutienė.

Apklausa taip pat atskleidė, kad lietuviai nėra ramaus laisvalaikio mėgėjai: vos penktadalis (19,2 proc.) respondentų nurodė, kad šeštadienius labiausiai mėgsta leisti namuose. Bet kultūrinimąsi lietuviai vertina labiau negu tiesiog linksminimąsi be tikslo – daugiausia, 29,2 proc. apklausos dalyvių teigia, kad frazė „laisvalaikio pramogos“ jiems pirmiausia siejasi su ėjimu į renginius. 17,8 proc. respondentų sako, kad laisvalaikio pramogos jiems siejasi su ėjimu į kino teatrą, 17 proc. apklaustųjų nurodo, kad su ėjimu „į miestą“ – barus, kavines, klubus ir panašias pasilinksminimo vietas.

Paklausti, su kuo labiausiai mėgsta leisti laisvalaikį, dauguma (80,8 proc.) atsakė, kad laisvalaikį leidžia ne vieni: 29,8 proc. respondentų – su antrąja puse, 27,5 proc. – su šeima, 23,5 proc. – su draugų kompanija. Vos 6,6 proc. respondentų teigė, kad labiausiai laisvalaikį leisti mėgsta vieni.

„Atsižvelgdami į tai, kad žmonės labiausiai laisvalaikį mėgsta leisti su kompanija ir bilietus dažniausiai perka internetu, pasiūlėme jiems naujovę – likus mėnesiui iki renginio kooperuodamiesi jie internetu gali įsigyti grupinius bilietus už patrauklesnę kainą. Tikime, kad ši naujovė bus itin populiari tiek kalėdiniu laikotarpiu, kuomet visi planuoja susitikimus su draugais ir artimaisiais, tiek vasarą ruošiantis įvairiems muzikos festivaliams. Taip pat ėjimas į renginius su kolegomis gali būti puiki alternatyva įmonių vakarėliams“, – sako R. Skliutienė.

Internetinė apklausa atlikta lapkričio 17-23 d. Apklausoje dalyvavo 505 respondentai nuo 15 iki 74 metų amžiaus. Apklausos tikslas buvo išsiaiškinti lietuvių laisvalaikio leidimo įpročius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją