Kaip rašoma parodos „Franchise Hub Expo 2014“ pranešime spaudai, iki tol beveik išimtinai JAV veikęs tinklas 2012 m. pradėjo plėtrą Europoje ir Artimuosiuose Rytuose, o pernai atidarė atstovybę Monake. Lapkričio 12 d. tinklo atstovai atvyksta susipažinti su verslo galimybėmis Vilniuje.
1934 m. įkurta bendrovė yra vienas seniausių greitojo maisto užkandinių tinklų Amerikoje, šiuo metu jame dirba per 20.000 žmonių. Tradiciniai tinklo meniu patiekalai – mėsainiai ir pieno kokteiliai. Dalis restoranuose siūlomų patiekalų receptų beveik nesikeitė 80 metų.
Pasak pranešimo, Lietuvoje „Steak‘n‘Shake“ atstovai dalyvaus lapkričio 12 d. vyksiančioje tarptautinėje parodoje „Franchise Hub Expo“, kurioje pristatys tinklo franšizės įsigijimo galimybes. Iš 500 „Steak‘n‘Shake“ restoranų apie penktadalis veikia pagal franšizės modelį – prekės ženklą atstovauja kitos įmonės.
Nemokama paroda „Franchise Hub Expo 2014“ šiemet vyks trijose šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Baltarusijoje. Parodos renginių metu besidomintiems bus teikiama informacija ir konsultacijos įvairiais su franšize susijusiais klausimais. Dalyviai taip pat galės tiesiogiai susitikti su daugiau nei 25 įvairių prekių ženklų franšizių atstovais, ieškančiais vietos partnerių.
Daugiau informacijos apie „Franchise Hub Expo 2014“ – adresu http://www.franchisehub.eu.