ACM vaizdo ekranų tinklas, kuriame šiuo metu yra aštuoni vaizdo ekranai didžiuosiuose Lietuvos miestuose, praėjusiais metais tris kartus padidino savo dalį rinkoje ir išsiveržė į didžiausių lauko reklamos įmonių trejetuką.

ACM vaizdo ekranų tinklas užima 10 proc. lauko reklamos rinkos, o šiemet planuojama padidinti ją iki 15 procentų. Iki vasaros vidurio bendrovė ketina turėti dešimt ekranų Lietuvoje ir plėstis į kitas Baltijos šalis.

„Lauko reklamos rinka auga – pernai ji šoktelėjo maždaug 23 procentus. Pasaulinės tendencijos ir mūsų atliktas šalies rinkos tyrimas rodo, kad modernios technologijos po truputį įsitvirtina šalia įprastų, kol kas didžiausią lauko reklamos dalį užimančių, statinių stendų. Mūsų pagrindinis privalumas greitas reklamos patalpinimas bei informacijos pakeitimas. Dėl to kelias savaites trunkančių trumpalaikių akcijų: išpardavimų, pardavimų skatinimo kampanijų, įvairių nuolaidų transliacijų kaina yra itin patraukli“, - sakė „Actual City Media“ direktorius Tomas Pukas.

„TNS Gallup“ lauko reklamos monitoringo duomenimis, didžioji lauko reklamos rinkos dalis koncentruojasi sostinėje - 56 proc. visos rinkos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją