Pasak jo, nors Kipre konkurencija mineralinio vandens prekyboje itin arši, Birštono bendrovė nusprendė žengti į šią rinką dėl kelių priežasčių.

„Pirmiausia, mes suradome savo nišą – konkuruojame gana specifinėje sveikatai naudingo vandens rinkoje. Prieš eksportuodami į Kiprą, gavome Nacionalinio mitybos centro patvirtinimą, kad „Vytautas“ įtrauktas į Europos Sąjungoje gaminamų natūralių vandenų sąrašą. Mūsų partneriams Kipre tai buvo itin svarbu, kadangi vandens su tiek daug atliktų sveikatos tyrimų pasirinkimas šioje šalyje nėra didelis“, – pasakojo R.Sturlis.

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė mineralinio vandens „Vytauto“ įsitvirtinimo galimybes Kipre vertina optimistiškai ir teigia, kad pastaruoju metu vis labiau pastebimos tendencijos, jog ir Lietuvos restoranų bei kavinių, ypač lietuviškų patiekalų, vadovai pradėjo rinktis lietuvišką natūralų vandenį stikliniuose buteliuose.

Prieš eksportuojant „Vytautą“ į Kiprą, šio mineralinio vandens etiketės buvo išverstos į graikų kalbą, kiek pakeistos ir pačios etiketės, kad maksimaliai derėtų prie butelių dizaino ir atitiktų Viduržemio jūros kurortuose vyraujančias šviesių tonų spalvas.

Bendrovė taipogi planuoja „Vytauto“ vandenį eksportuoti ir į netoliese esančius Izraelį bei Egiptą.

Per 2004 metus „Birštono mineraliniai vandenys“ į Angliją, Airiją, Latviją, Estiją ir Rusiją eksportavo per 200 tūkst. mineralinio vandens butelių. Šiemet planuojama rinkas užsienyje gerokai išplėsti ir eksportuoti per 600 tūkst. butelių. Planuojama šių metų „Birštono mineraliniai vandenų“ apyvarta – 16,6 mln. litų (2004 metų pardavimai siekė 14,4 mln. litų).

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją