170 AG ir 400 Nm sukimo momento variklis pakeis dabartinį 2.0 l 163 AG „turbodyzelį“. „Euro 6“ taršos standartus atitinkantis variklis bus 5 proc. galingesnis, o sukimo momentas bus didesnis 14 proc. Tiesa, teigiama, kad degalų sąnaudos ir tarša bus mažesni.

Žadama, kad variklis dirbs tyliau ir sklandžiau. Tam įtakos turėjo „Opel“ inžinierių naudojamos priemonės, mažinančios variklio triukšmingumą, vibraciją ir darbo šiurkštumą. 400 Nm sukimo momentas bus išvystomas esant 1750 – 2500 aps./min., o maksimali 170 AG galia pasiekiama esant 3750 aps./min.

Tokiam variklio veikimui įtakos turi pagrindiniai elementai: naujai sukonstruota degimo kamera, oro padavimo angos ir nauja degalų įpurškimo sistema, įgalinanti dar didesnį, 2000 bar slėgį ir daugiau nei 10 įpurškimo impulsų per cilindrų darbo ciklą. Vien tik vystant degimo kamerą buvo atlikta daugiau nei 80 kompiuterizuoto projektavimo ir modeliavimo pavyzdžių, iš kurių 5 geriausi variantai buvo naudojami tolesniam darbui.

VTG (kintamos geometrijos turbina) turi elektrinį turbinos mentelių reguliatorių, kuris yra 20 proc. veiksmingesnis nei vakuuminis. Kompaktiškai sumontuoti VGT ir tarpinis oro aušintuvas sumažina oro kelią tarp turbokompresoriaus ir variklio, o tai paspartina slėgio susidarymą. Siekiant ilgaamžiškumo, turbokopresorius aušinamas skysčiu ir turi filtrą tepalų patekimo angoje, kad sumažinti variklio guolių susidėvėjimą. VGT ir išmetimo dujų recirkuliacijos vožtuvas (EGR) buvo sukonstruoti kaip vienas modulis dar didesniam efektyvumui išgauti.

EGR vožtuvas sumontuotas kartu su nerūdijančio plieno radiatoriumi. Tai padidina aušinimo efektyvumą net 90 proc. Integruotas vandeniu aušinamas EGR vožtuvas iki minimumo sumažina turbinos slėgio praradimus, o jo uždaros cirkuliacijos sistema gerokai sumažina azoto oksido (NOx) išmetimą į atmosferą trumpo važiavimo metu bei tuo pat metu sumažina HC ir anglies dvideginio emisijas.

Naujas 2,0 l CDTI naudos „Opel” selektyvinio katalitinio redukavimo (SCR) „BlueInjection“ sistemą, kuri pašalina kenksmingus azoto oksidus išmetimo dujose. Maži kiekiai specialaus redukcinio tirpalo „AdBlue®” yra įpurškiama į kenksmingų dujų srautą SRC sistemos katalizatoriuje, be to naudojamas dyzelino kietųjų dalelių filtras (DPF). Toks tirpalas virsta amoniaku (NH3) ir yra absorbuojamas SRC katalizatoriaus. Azoto oksidas (NOx) esantis išmetamosiose dujose išskaidomas į sveikatai nepavojingą azotą ir vandens garus.

„AdBlue” tirpalo galima pasipildyti degalinėse ar „Opel” prekybos salonuose. Jis yra saugomas specialiose talpyklose ir gali būti papildomas per specialią angą, greta automobilio degalų bako dangtelio.

2,0 l CDTI yra pirmasis naujos variklių šeimos narys, sukurtas tarptautinės komandos Turine ir Riuselsheime, kuriems talkino inžinieriai iš Šiaurės Amerikos. Jis bus gaminamas „Opel“ variklių gamykloje Kaizerslauterne, Vokietijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)