„Vairuotojo amžiaus kreivę galima nupiešti apversto varpo formos. Pradedantis vairuotojas sukelia daugiausia įvykių, vėliau avarijų sumažėja ar beveik nelieka. Dažnai vairuotojai tampa atidesni, kai automobilyje pradeda vežioti savo vaikus. Vyresniame amžiuje įvykių skaičius vėl šiek tie auga. Tačiau senjorų sukeliami eismo įvykiai yra nedideli ir neskausmingi“, - pastebi „PZU Lietuva“ Produktų ir rizikos departamento direktorius Edvardas Skupas.

Draudikas sako, jog patirties įgyjama ir vairuojant sudėtingesnėmis sąlygomis. Miestų gyventojai sukelti avariją rizikuoja labiau, tačiau ir išmoksta daugiau, negu gyvenantys vietovėse, kur transporto eismas ne toks intensyvus.

„Drausmingas vairavimas yra labai svarbus kriterijus, skaičiuojant draudimo kainą. Jau po pirmų metų be įvykių, draudimo įmoka mažėja dešimtadaliu, o metams bėgant – daugiau negu perpus. Siekiame, kad vairuotojams už atsakingumą būtų atlyginta“, - pabrėžia E. Skupas.

Rizikų valdymo ekspertas atkreipia dėmesį į tai, kad savo drausmingumo istoriją galima sukaupti tik draudžiant savo vardu registruotą automobilį. „Žmogaus draudimo istorija siejama ne su vairavimu apskritai, bet su savo vardu drausto automobilio vairavimu. Jei vieną automobilį vairuoja keli žmonės, pavyzdžiui, šeimos nariai, jų sukelti įvykiai pablogina automobilio savininko draudimo istoriją. Vertindami drausmingumą, pasitelkiame duomenis, kurie kaupiami Transporto priemonių draudikų biure,“ – aiškina draudimo ekspertas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)