„Lyginant su įprastom pervažom, naujosios yra keturis kartus saugesnės. Pirmiausia, jos turi dvigubus kelio užkardus, tad nedrausmingas vairuotojas praktiškai neturi galimybių juos apvažiuoti. Jeigu pervažoje yra sustojusi transporto priemonė, artėjančio traukinio mašinistas gauna garsinį signalą, kad pervaža yra užimta. Taip pat likus maždaug 1,5 km mašinistui vaizdą rodo kameros pervažoje. Taip jis gali matyti, kokia kliūtis yra pervažoje ir taip saugiai sustabdyti traukinį“, – teigė „Lietuvos geležinkelių“ departamento direktorius Vaclovas Zabarauskas.

Kaip veikia naujosios geležinkelių pervažos, kurių įrengimas kainuoja 0,5 mln. Lt, žiūrėkite TV laidos „Ne vienas kelyje“ siužete.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)