Žemas lenktas priekinis stiklas ir virš galvos švilpiantis vėjas – bene svarbiausi akcentai. Variklis ir važiuoklė buvo pasiskolinti iš „Ibiza Cupra“ modelio. Dinamiškasis automobilis turi 180 AG TSI variklį, derinamą su DSG dvigubos sankabos transmisija.

Dvivietis automobilis neturi jokios galimybės apsaugoti keleivius nuo lietaus – stogas nėra numatytas ir netgi priekinis stiklas yra labai žemas, „apjuostas“ siaura langų juostele. Nepaisant to, vairuotojas ir keleivis yra apsaugoti nuo vėjo, nes sėdynės yra sumontuotos 80 milimetrų žemiau negu serijiniame modelyje. „Ibiza Cupster“ įgavo ir visiškai naujas proporcijas – pločio, aukščio ir netgi galios. Vairas aptrauktas specialia oda.

„Seat Design“ specialiai šiam modeliui parinko „New Orange“ spalvą. Tamsiai pilki „double-bubble“ stiliaus sėdynių apmušalai atrodo tarsi salos didelėje oranžinėje jūroje. Modelio interjeras pasiskolintas iš „Ibiza“ lenktyninių modelių „Ibiza Trophy“, kurie pardavinėjami keliose Europos šalyse. Gamintojai žada, kad minimalizmas ir juoda „Alcantara“ apdaila, žemos lopšio formos sėdynės leis pasijusti tarsi tikrame lenktyniniame automobilyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)