„Finansinės baudos vairuotojus atgraso ne visada, o teisės vairuoti transporto priemonę praradimas yra stipri poveikio priemonė“ , – teigia ministras pirmininkas Algirdas Butkevičius.

Siekiant efektyviau kovoti su KET pažeidinėjimu ir mažinti avaringumą šalyje, projektu siūloma balų už atitinkamus administracinius teisės pažeidimus skyrimo sistemą taikyti drausminant vairuotojus, kad jie, gavę tam tikrą balų skaičių už padarytą administracinį teisės pažeidimą, būtų labiau motyvuoti nepadaryti kito pažeidimo. Pakartotinai KET pažeidinėjantys vairuotojai, kurie per vienus metus surinktų 10 (vairuotojai, turintys iki dvejų metų vairavimo stažą – 6) ar daugiau balų, netektų teisės vairuoti transporto priemones nuo devynių mėnesių iki vienerių metų.

Už KET pažeidimų padarymą skiriamus balus siūloma diferencijuoti atsižvelgiant į pažeidimo sunkumą ir keliamą pavojų eismo saugumui (2, 3, 4 ir 5 balai).

Taip pat siūloma nustatyti, kad paskirtų balų galiojimas baigiasi suėjus vieniems metams nuo jų paskyrimo dienos arba už juos paskyrus papildomą administracinę nuobaudą – teisės vairuoti transporto priemonę atėmimą.

Atitinkamos ATPK pataisos, drausminančios vairuotojus, dar bus svarstomos Vyriausybės posėdyje ir teikiamos Seimui.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (139)