Pernai „Ford“ potencialių klientų reakciją tyrė demonstruodama „Ford Mondeo Vignale Concept“, kuriame įkūnijo prabangos savybes. Serijinis „Vignale“ linijos „Mondeo“ rinkoje pasirodys kitąmet, „S-Max Vignale“ pardavimas planuojamas kiek vėliau.

„Mūsų dizaineriai įkvėpimo sėmėsi daugelyje sričių – nuo baldų iki aukštosios mados. Taip gimė nauja „Ford“ išraiška“, – sakė „Ford of Europe“ vykdomasis direktorius, atsakingas už dizainą, Martinas Smithas.

Ne veltui automobilio pristatymui buvo parinkta legendinė vieta – „Palazzo Reale“ rūmai Milane. Po to „S-Max Vignale Concept“ galės grožėtis garsiosios baldų dizaino parodos „Salone del Mobile“ lankytojai. Šioje parodoje „Ford“ įrengė „Vignale Lounge“ stendą, kuris atliks ne tik pažintinę funkciją, bet ir padės koncernui atsirinkti mažmenininkus „Vignale“ linijai. Parodoje bus ne tik „S-Max – „Ford“ sukūrė visą šeimą „Vignale“ daiktų, įskaitant ir „iF Design“ apdovanojimą pelniusį kelioninį krepšį.

„Ford“ pranešė, kad „Vignale“ linijos automobilių pirkėjai turės paskirtąjį asmeninį vadybininką, jiems bus užtikrinta automobilio paėmimo ir pristatymo paslauga.

Jau šiandien pusė „Ford“ pirkėjų renkasi modifikacijas su aukšto lygio įranga, o 10-15 proc. pirkėjų norėtų dar aukštesnės klasės įrangos bei išskirtinio aptarnavimo.

„Vis daugiau klientų ieško išskirtinėmis savybėmis išsiskiriančių ir aukštesnės klasės automobilių nei mes šiandien siūlome Europos rinkai. Kita svarbi dalis – klientų patirtis. Klientai nori jiems asmeniškai pritaikyto ir jų laiką taupančio aptarnavimo. „Vignale“ yra mūsų atsakymas tokiems klientams“, – kalbėjo „Ford of Europe“ viceprezidentas Roelantas de Waardas.

„S-Max Vignale Concept“ išsiskiria 21 colio diametro ratlankiais, pagamintais iš sudėtingo liejimo lydmetalio. Koncepcinis automobilis taip pat gali pasigirti brangakmenius primenančiomis aplikacijomis, chromuotais veidrodėlių korpusais, būdingomis „Vignale“ aštuoniakampėmis radiatoriaus grotelėmis ir „Milano Grigio“ kėbulo spalva. „Dark Rose Grey“ spalva nudažytos atskiros detalės – aštuoniakampiai ortakiai, išmetimo vamzdžių lizdai ir priekinės dalies apatinė dalis.

Salone į akis krenta minkštos odos krėslai, praturtinti aštuoniakampių rašto siuvinėjimu, aliuminio siūlais ir išsiuvinėtais „Vignale“ logotipais. Automobilyje montuojama naujausia balsu valdoma komunikacijos sistema ir specialios planšečių tvirtinimo vietos antros eilės keleiviams.

Dizaineriai sako, kad šviesi išorė ir tamsesnis vidus atspindi nūdienos vyriškų kostiumų madą, o salono viduje vyraujančios spalvos ir formos yra įkvėptos šiuolaikinių baldų dizaino. Salone oda naudojama ne tik krėslams, bet ir prietaisų skydelio, panelės bei stogo apdailai, o metalo detales stengtasi naudoti saikingai, tačiau matomai.

Tyrimai rodo, kad daugiau nei trečdalis prestižinių automobilių pirkėjų nurodo, jog esminis skirtumas tarp prabangos prekių ir masinės produkcijos yra klientų aptarnavimo kokybė. Taip pat pažymima, kad personalo kompetencija ir efektyvumas daro didžiausią įtaką vertinant klientų pasitenkinimą. Salono išvaizda ir pardavėjų svetingumas yra du iš trijų svarbiausių faktorių, lemiančių kliento lūkesčius.

Specialiai „Vignale“ linijai „Ford“ ketina steigti visą tinklą „Vignale Lounges“ salonų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (46)