Oro linijų darbuotojai buvo paprašyti atskleisti faktus apie skrydžius, kurių mes iki šiol galėjome nežinoti. Skrydžių palydovai, pilotai, inžinieriai ir net dažni lėktuvų keleiviai atskleidė visą eilę paslapčių, kurių norėtumėte nežinoti, nes jos... labai naudingos arba siaubingai atstumiančios.

Kai visa tai sužinosite, į lėktuvą lipsite su visiškai kitokiu nusiteikimu, rašo huffingtonpost.com.

Pritemdytas apšvietimas skirtas ne miegui, o pasirengti evakuacijai

Kai lėktuvas leidžiasi naktį, vidaus apšvietimas pritemdomas tam atvejui, jeigu nusileidus prireiktų evakuotis. Taip keleivių akys pripratinamos prie tamsos, kad išlipę iš lėktuvo jie galėtų geriau matyti.

Tualetą galima atrakinti iš išorės

Nedaug kas žino, kad lėktuvo tualetą įmanoma atrakinti iš išorės. Paprastai užrakto mechanizmas paslepiamas už ant išorinės durų pusės pakabintos lentelės su užrašu, draudžiančiu rūkyti. Tiesiog pakelkite sklendę ir pastumkite ją, kad atsirakintų.

Keleiviai kvėpuoja variklio oru

Tai, kuo kvėpuojate lėktuve, yra suslėgtas oras, paimamas iš variklių. Didelė dalis šio oro (nuo 25 iki 50 procentų) pučiama į ekipažo kabiną, likusi dalis – keleiviams. Oras iš lėktuvo išeina per nedidelę skylę orlaivio korpuso gale.

Keleiviams duodami apklotai nėra plaunami, taip pat neatmetama tikimybė, kad ant jūsų padėklo gali būti ir ekskrementų

Vienas „Southwest“ skrydžių palydovas pasakoja: „Apie tuos apklotus ir pagalves? Taip, jos tik iš naujo sulankstomos ir tarp skrydžių sudedamos atgal į dėžes. Vienintelį kartą mačiau švarius per pirmąjį skrydį ryte maisto produktais aprūpinančiame mieste. Be to, jeigu kada nors ant savo padėklo papylėte savo žemės riešutus ir paskui juos valgėte, arba šiaip tiesiog palietėte padėklą, labai tikėtina, kad paragavote ir kūdikio išmatų. Aš ant tų padėklų dažniau mačiau purvinas sauskelnes, nei maistą. O kalbant apie tuos padėklus, tai niekad nesu matęs, kad jie būtų valomi“.

Orlaivio kapitonui leidžiama jus skrydžio metu suimti

Kai lėktuvo durys užsidaro, orlaivio kapitonas turi kone neribotą valdžią. Jam leidžiama suimti žmones, skirti baudas ar net priimti mirštančio keleivio valią.

Po pakilimo galite būti perkeltas į pirmąją klasę

Kai orlaivio durys užsidaro, keleivius galima perkelti į verslo klasę ar pirmąją klasę. Tai nedaroma labai dažnai dėl trijų priežasčių. Pirma, kai kuriose oro linijose tenka rašyti ataskaitas, kodėl keleivis perkeliamas į aukštesnę klasę. Antra, tokiam keleiviui turi būti patiektas valgis. Trečia, priekinės kabinos dažniausiai yra pilnos.

Kas dažniausiai perkeliamas? Tikrai ne apsileidėlis purvinais marškinėliais. Tokia laimė gali nusišypsoti labai simpatiškiems žmonėms, nėščioms moterims, labai aukštiems keleiviams. Arba tiems, kurių draugas yra vienas iš ką tik išvardintų asmenų.

Pilotai skrydžių metu kartais užmiega

Jungtinėje Karalystėje, Norvegijoje ir Švedijoje atlikus apklausą paaiškėjo, kad nuo 43 iki 54 procentų pilotų prisipažino, jog skrydžio metu keleiviniame lėktuve yra tekę užmigti.

Keleiviai vagia gelbėjimosi liemenes

Žmonės pasiima liemenes, padėtas po arba tarp lėktuvo sėdynių kaip suvenyrus. Tai bjaurus ir baudžiamas nusikaltimas. Nors oro linijos patikrina kiekvieną sėdynę kiekvienos dienos pradžioje, lėktuvas per dieną gali atlikti kelis skrydžius, per kuriuos bet kuris keleivis gali pavogti gelbėjimosi liemenę. Taigi, nebloga mintis būtų pasitikrinti, ar gelbėjimosi liemenę tikrai yra savo vietoje.

Yra specialios rankenos įsikibti skrydžių palydovams, kad evakuacijos metu bėgantys keleiviai neišstumtų jų iš orlaivio

„Kai kitą kartą įlipsite į lėktuvą, atkreipkite dėmesį į rankenas šalia durų, vos tik įlipus į lėktuvą, - pataria oro linijų ekspertas Goerge'as Hobica. - Kam jos skirtos? Taip, tai rankenos įsikibimui. Bet kam? Ką gi, kilus panikai skubios evakuacijos atveju, kai skrydžių palydovai užima vietas prie išėjimo durų, pamišusiai skubantys išlipti keleiviai dažnai stumia juos iš kelio, kartais netgi ir per visą čiuožynę. Čia esančios rankenos yra tam, kad užtikrintų, jog skrydžio palydovai liks lėktuve, jeigu to tuo metu reikia“.

Oro kaukės aprūpins jus oru maždaug penkiolika minučių

Jeigu nusileidžia deguonies kaukės, nuo to laiko, kai ją užsidėsite, deguonies turėsite maždaug penkiolikai minučių. Vis dėlto, tiek laiko tikrai pakaks pilotui nusileisti žemiau, kur galėsite kvėpuoti normaliai.

Skrydžių palydovai kartais užlaiko keleivių maistą, tikėdamiesi, kad jie miegos

Kai skrendama naktį, skrydžių palydovai kartais atideda maisto tiekimo paslaugą kaip įmanoma ilgiau, kad keleiviai miegotų ir ekipažui būtų mažiau darbo.

Lėktuvo vandens negalima netgi liesti

Niekada negerkite vandens lėktuve, kuris nėra įpiltas iš butelio. Lėktuvo vandens negalima netgi liesti. Priežastis paprasta: angos tualeto turiniui išvalyti ir orlaivio vandeniui papildyti yra visiškai šalia viena nuo kitos ir kartais jos aptarnaujamos vienu metu ir to paties žmogaus.

Salono įgula nėra apmokama tol, kol lėktuvas nepakyla

Vienas skrydžio palydovas pasakoja: „Mūsų oro linijos mokėdavo mums vos tik pasirodydavome oro uoste. Tai buvo labai seniai... Dabar mums apmokama tik tada, kai ratai atsiplešia nuo žemės. Kartais dėl skrydžio atidėjimo praeina valandos nuo tada, kai mes pasirodome darbe ir pakylame į orą. Skirtingos oro linijos laikosi skirtingos politikos, tačiau tai būdas, kaip jie taupo pinigus“.

Pilotams duodami skirtingi patiekalai, apsidraudžiant, kad abiem nepasidarytų bloga

Abiems pilotams pateikiamas skirtingas maistas. Tai daroma apsidraudžiant nuo apsinuodijimo maistu.

Jūsų skrydžių palydovai greičiausiai nesilaiko mobiliems telefonams galiojančių taisyklių

Vienas liudininkas pasakoja: „Mano sesuo yra skrydžio palydovė ir ji sako, kad kai visiems paliepia išsijungti savo elektroninius prietaisus, ji grįžta atgal, išsitraukia savo telefoną ir ima rašyti trumpąsias žinutes“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (122)