Tokio žingsnio bendrovė ėmėsi praėjusį mėnesį, nes transporto priemonėse buvo registruojami atvejai, kai dėl raktų ryšulio svorio, duobėtų kelių ar kitų priežasčių savaime pasisukdavo variklio užvedimo svirtelė, todėl užgesdavo variklis ar išsijungdavo dauguma automobilio elektrinių prietaisų. Tiesa, GM pripažįsta, kad kai kurie jos darbuotojai žinojo apie defektą dar nuo 2004 metų, praneša BBC.

Dėl techninės problemos jau žuvo 13 asmenų, todėl reikalo ėmėsi teisinės institucijos, be to ir pati GM pradėjo tyrimą bendrovės viduje. Tiesa, dienraštis „The New York Times“ nurodo, kad JAV saugumo reguliavimo pareigūnai per pastaruosius 11 metų gavo daugiau kaip 260 skundų, dėl netikėtai išsijungiančių GM automobilių. Pareigūnai atsisakė tirti problemą, nurodoma pareiškime, todėl JAV Kongreso komitetas tirs ir Nacionalinės greitkelių ir eismo saugumo administracijos (NHTSA) atsaką vartotojams.

Komiteto pirmininkas Fredas Uptonas teigia tirsiantis tiek GM, tiek ir NHTSA veiksmus – ketinama išsiaiškinti, ar techninę kliūtį automobiliuose buvo galima aptikti ir pašalinti anksčiau.

Kai kurie ekspertai nurodo, kad galimas GM darbuotojų žinojimas apie sutrikimus ir dėl to kilę mirtini atvejai kelia GM rimtą grėsmę teisme. NHTSA jau pareikalavo iš gamintojos detalios informacijos apie tai, kada buvo sutrikimai pastebėti ir kaip buvo bandoma juos taisyti. Jeigu reguliavimo pareigūnai nustatys, kad apie sutrikimus buvo nepranešama pakankamai ilgai, GM laukia didžiulės baudos.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)