„Kiekvieną šaltą dieną į mūsų servisą atvažiuodavo po 20-30 automobilių, kurių dujų įranga neveikė, mano nuomone, vien tik dėl naudojamų dujų kokybės. Jau aštuonerius metus kiekvieną žiemą - ta pati problema. Tos dujos, kurios parduodamos Lietuvos degalinėse, per šaltį nespėja garuoti tiek, kad balione būtų išlaikytas normalus slėgis. Šaltą rytą mašina nuvažiuoja tik kelis kilometrus, kol sunaudoja per naktį balione prigaravusias dujas, tada sistema perjungiama naudoti benziną - lyg balione nebūtų dujų, nors šis pilnas. Kai lauke pakyla temperatūra, baigiasi visos problemos“, - stebėjosi vieno sostinėje veikiančio automobilių serviso vadovas, pats penkiolika metų montuojantis automobilinę dujų įrangą.
Lietuvos automobilių dujų įrangos montuotojų asociacijos valdybos pirmininko Regimanto Jonaičio teigimu, Lietuvoje dujų kokybė neatitinka kainos – ji esanti iš tiesų prasta.
„Į Lietuvą galima įvežti gana prastos kokybės dujas, ir viskas bus gerai. Bet tos dujos, jas patikrinus, greičiausiai, mano nuomone, neatitiktų ir tų deklaruojamų standartų. Standartai išplėsti ir net jų dujos neatitinka. VMNPI galėtų patikrinti, galbūt reikėtų patikrą dažniau daryti, kad atitiktų bent popieriuose, ko reikalaujama. Iš principo padaryti tai nesudėtinga, bet Lietuvoje yra keli žaidėjai, nuo kurių tai priklauso. Kiekviena degalinė dujas atsigabena skirtingais keliais, nebūtinai perka iš Mažeikių gamyklos. Būta nusiskundimų, buvo patikrinta, bet rezultatas gautas toks, kad, žodžiu, kokios dujos yra, tokių ir reikia“, - interesų kovą įžvelgė R.Jonaitis.