Kaip nurodo įmonė, ji į naujai steigiamos įmonės įstatinį kapitalą įneš beveik 80 mln. litų ir kontroliuos iki 75 proc. įmonės akcijų. Rusijos pramonės milžinė „Rostec“ į bendrą projektą investuos įnešdama jai priklausantį aerodromo „Ramenskoe“ teritorijoje turimą nekilnojamą turtą ir žemės sklypą. Per 7 metus bendros investicijos į naujo Maskvos oro uosto vystymą viršis 600 mln. litų.

Planuojama, kad oro uosto projektas buvs įgyvendinamas trimis etapais, 2014-2019 m. laikotarpiu.

Pasak Tomo Vaišvilos, „Avia Solutions Group“ aviacinės infrastruktūros vystymo ir plėtros direktoriaus bei vieno iš naujos bendros „Rostec“ ir „Avia Solutions Group“ įmonės vadovų, šiuo metu esantys trys Maskvos oro uostai jau beveik pasiekė savo pralaidumo ribas.

Tomas Vaišvila
„Planuojama, kad 2020-aisiais Maskvos oro uostai aptarnaus 96,5 mln. keleivių per metus, o sostinės pralaidumo galimybių deficitas sieks beveik 10 mln. keleivių net vystant ir plečiant kitus tris oro uostus. Šiuo metu Rusijoje steigiami pirmieji tikri „low cost“ vežėjai, kuriems reikia atitinkamos infrastruktūros. Pastarosios, deja, jau veikiantys oro uostai pasiūlyti negali. „Ramenskoe“ oro uostas su 12 mln. keleivių pralaidumu užpildys šią nišą. „Avia Solutions Group“, išnaudodama įvairių grupės įmonių patirtį, įkurs reikiamas tarnybas bei į oro uostą pritrauks dalį savo klientų, kuriuos šiandien aptarnauja antžeminio, techninio palaikymo ir mokymų srityse. Dalį veiklų oro uoste vykdys įkurtos „Avia Solutions Group“ antrinės įmonės“, - teigia T. Vaišvila.

Šiuo metu aerodromas „Ramenskoe“, taip pat vadinamas „Žukovskiu“, turi 2 nusileidimo takus, vienas kurių yra ilgiausiais Europoje ir siekia 5,4 km. Tam, kad dabartinis aerodromas būtų transformuotas į pilnavertį tarptautinį oro uostą, reikia pastatyti keleivius aptarnaujantį kompleksą ir įkurti reikiamas tarnybas. Todėl pirmojo etapo metu bus suprojektuotas ir pastatytas pirmasis 7000 kv. m. ploto keleivinis terminalas, gebėsiantis aptarnauti iki 1,8 mln. žmonių per metus bei trumpalaikės ir ilgalaikės automobilių saugojimo paskirties aikštelės.

Projekto vystymo metu valstybinės įstaigos turėtų rekonstruoti automobilių kelią nuo magistralės iki oro uosto ir iki 2020 metų atvesti greitąjį traukinį iki pat sklypo, rekonstruojant tik nedidelę dalį jau esančių bėgių. „Avia Solutions Group“ įsteigs visas reikiamas oro uosto tarnybas bei pasirūpins visomis reikalingomis licencijomis ir leidimais.

Pirmasis Rusijos oro uostas, pritaikytas žemų kainų oro vežėjams, savo veiklą pradės jau 2015 metų vasarą.

Antrojo ir trečiojo vystymo etapų metu planuojama pastatyti antrąjį bei žymiai išplėsti pirmąjį keleivinį terminalą. Bendras dviejų terminalų plotas sieks 60 tūkst. kv. m., o viso oro uosto pralaidumas padidės iki 12 mln. keleivių per metus. Taip pat oro uosto teritorijoje bus pastatytas 5000 kv. m. krovinių aptarnavimo terminalas, orlaivių techninio aptarnavimo centras, daugiaaukštės stovėjimo aikštelės 3240 automobilių, 250 kambarių viešbutis ir du ofisų centrai, kurių kiekvieno plotas sieks po 5000 kv. m.

Papildomai bus suprojektuotas ir pastatytas 100 000 kv. m. prekybos ir pramogų centras. Šis papildomų komercinių objektų sąrašas leis naujam oro uostui sugeneruoti daugiau pajamų iš neaviacinės veiklos, taip kompensuojant itin mažą oro uosto rinkliavą, specialiai pritaikytą būsimiems žemų kainų oro vežėjams.

Sėkmingai įgyvendinus visus tris vystymo etapus, per penkis metus į tarptautinį „Ramenskoe“ oro uostą bus pritraukta virš 600 mln. litų investicijų, sukurta 10 tūkst. darbo vietų, pastatyta 240 tūkst. kv. m. oro aviacinės bei kitos infrastruktūros ir, iki 2022 metų, aptarnauta virš 20 mln. tarptautinių ir regioninių keleivių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (117)