aA
Pirmasis „Ferrari LaFerrari“ pasiekė naudotų automobilių rinką – jį galima įsigyti Vokietijoje iš „SEMCO GmbH“ kompanijos. Tiesa, jis tėra nuvažiavęs tik 200 km, tad žodis „naudotas“ jam nelabai tinka.
© DELFI montažas

„Ferrari LaFerrari“ debiutavo 2013-ųjų pavasarį Ženevos automobilių parodoje. Tuomet gamintojai teigė, kad tai – ribotos serijos modelis, jų bus pagaminta tik 499 vnt., o pradinė automobilio kaina bus 1,3 mln. eurų (4,5 mln. Lt). Tad „naudoto“ „LaFerrari“ kaina išties glumina – pardavėjai iš Vokietijos nurodo, kad už šį superautomobilį nori gauti 2,38 mln. eurų (8,2 mln. Lt).

„LaFerrari“ yra pirmasis „Ferrari“ hibridas. Jis naudoja HY-KERS sistemą, kurią sudaro atmosferinis 6.3 l V12 variklis, išvystantis 800 AG, ir 120 kW (163 AG) elektros motoras. Tad bendra hibrido galia yra 963 AG, o maksimalus sukimo momentas – net 900 Nm.

„LaFerrari“ 100 km/val. greitį gali pasiekti per mažiau nei 3 sek., o 200 km/val. riba pasiekiama per 7 sek.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.