Tikrinti saugaus ir taupaus vairavimo žinias „Regitra“ pradės nuo 2014-ųjų, tačiau tikslūs reikalavimai dar nesuformuoti – visi, turintys idėjų, jas valstybinei įmonei galėjo pateikti iki praėjusio ketvirtadienio.

Taigi, kaip vairuoti taupiai, direktyva apibrėžia gana aiškiai. Pavyzdžiui, nurodoma, jog pavarą perjungti geriausia tada, kai variklio apsukos siekia 2 000 per minutę, teigiama, kad stabdymas pavaromis nepatartinas, ypač miesto gatvėse – tai pagrindžiama tuo, kad paskui važiuojančio automobilio vairuotojas matytų signalą. Teigiamai vertinamas ir visų progų, kuriomis galima judėti laisva eiga, išnaudojimas.

Šių reikalavimų nepaisymas, bent jau pirminiame egzamino vertinimo apraše, priskiriamas prie bendrųjų kritinių klaidų, kurių kaina – egzamino neišlaikymas.

„Vairuoti taupiai mes mokome visada - kuras juk brangus. Bet kokie tie saugaus vairavimo standartai, į kuriuos bus atsižvelgiama?“, - valstybės įmonės „Regitra“ Klaipėdos filialo vadovybės klausė vairavimo instruktoriai.

Tikslaus atsakymo neišgirdo – jį atstojo diskusijos, nuomonės, pasidalijimas patirtimi. Panašu, kad bendrą vardiklį padės surasti tik praktika, kuri įsigalios po Naujųjų. Po pasiūlymų apibendrinto aprašo varianto „Regitra“ dar nepaskelbė, bet tai reikės padaryti iki Naujųjų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (174)