Iš Reinlando kilusi C. Schiffer neseniai tapo Vokietijos įmonės „Opel“ veidu Europoje. Supermodelis atlieka svarbiausią vaidmenį naujoje kampanijoje „tai – vokiška“, kuri jau gruodžio mėnesį pasirodys televizijos eteryje visoje Europoje, išskyrus Vokietiją ir Jungtinę Karalystę.

Trumpomis, gražiomis ir labai emocionaliomis istorijomis C. Schiffer žavingai pateikia „Opel“ koncepciją „pagaminta Vokietijoje“. Televizijos reklamoms daug peno teikia „Opel“ modelių unikalumas, prisotintas Vokietijos inžinerijos meno stebuklais – „Meriva“ modelyje sumontuotas išmaniosios durys, o „Mokka“ modelyje įdiegta ištobulinta visų varančiųjų ratų technologija. Kiekvieno reklaminio filmuko pabaigoje C. Schiffer kerinčiai pabrėžia – „tai – vokiška“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)