Anot I.Robertsono, 3 ir 5 serijų universalai yra labai svarbūs Europos rinkoje, net 40 proc. jų realizuojama Vokietijoje, 11 proc. Didžiojoje Britanijoje ir 9 proc. – Italijoje. Tuo tarpu už Europos ribų didesnio populiarumo sulaukia GT versijos.

BMW 3-serijos Gran Turismo
GT modelių versijos yra skirtos klientams, norintiems praktiškesnio automobilio už sedaną, tačiau nenorintiems pirkti universalo. GT versijas galima laikyti hečbekais, tad priėjimas prie bagažo skyriaus čia patogesnis nei sedane, be to, GT pasižymi aukštesne vairuotojo sėdėsena. Pasak I.Robertsono, 78 proc. GT versijų parduodama ne Europoje, o universalų atveju padėtis visiškai priešinga – net 60 proc. jų realizuojama Senajame žemyne. JAV rinkoje 3 serijos universalas ir GT turi tokią pat bazinę kainą – versija „328i xDrive“ kainuoja nuo 41 450 dolerių (105 710 Lt), tuo tarpu Europoje GT versija kainuoja daugiau už universalą. 5 serijos universalas JAV išvis nesiūlomas, ten galima rinktis tik sedaną arba GT.

Kitais metais BMW turėtų pasiūlyti kompaktinį vienatūrį, orientuotą į jaunas šeimas, aktyvaus sporto entuziastus, kuriems reikia vietos inventoriui pervežti, bei pagyvenusius vairuotojus, pageidaujančius aukštesnės sėdėsenos bei galimybės lengvai įlipti ir išlipti iš automobilio. Šis vienatūris kuriamas koncepcinio „Active Tourer“ modelio pagrindu ir naudos naująją priekinių varomųjų ratų platformą, kaip ir nesenai pasirodęs naujos kartos „Mini“ hečbekas. Šis modelis turėtų debiutuoti kovo mėnesį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje. Spėjama, kad jis vadinsis „BMW 2 Active Tourer“.