Anot I.Robertsono, 3 ir 5 serijų universalai yra labai svarbūs Europos rinkoje, net 40 proc. jų realizuojama Vokietijoje, 11 proc. Didžiojoje Britanijoje ir 9 proc. – Italijoje. Tuo tarpu už Europos ribų didesnio populiarumo sulaukia GT versijos.
Kitais metais BMW turėtų pasiūlyti kompaktinį vienatūrį, orientuotą į jaunas šeimas, aktyvaus sporto entuziastus, kuriems reikia vietos inventoriui pervežti, bei pagyvenusius vairuotojus, pageidaujančius aukštesnės sėdėsenos bei galimybės lengvai įlipti ir išlipti iš automobilio. Šis vienatūris kuriamas koncepcinio „Active Tourer“ modelio pagrindu ir naudos naująją priekinių varomųjų ratų platformą, kaip ir nesenai pasirodęs naujos kartos „Mini“ hečbekas. Šis modelis turėtų debiutuoti kovo mėnesį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje. Spėjama, kad jis vadinsis „BMW 2 Active Tourer“.