Tadas Markevičius, DELFI Auto redaktorius, 27 metai, konkurso komisijoje – antri metai
„Kadangi praėję metai man buvo pirmieji konkurso komisijoje, tad ir įsimintinų įvykių bagažas dar gerokai kuklesnis nei daugiau patirties turinčių kolegų – neteko nei pasiplaukioti su „Lada“ vandenyje, nei įtikinėti policininkus išbandyti galinės automobilio sėdynės masažo funkciją.
Vis dėlto darbas komisijoje nėra iš lengvųjų. Nenoriu kartotis apie tai, kad su kiekvienu konkurse dalyvaujančiu automobiliu reikia nuvažiuoti apie 100 km, tad per visą bandymų stovyklą susidaro keli tūkstančiai. Ilgi atstumai man nėra problema, pastaraisiais metais per kelių savaičių atostogas automobiliu nuvažiuodavau 8-10 tūkst. km. Už fizinį nuovargį kur kas svarbesnis gaunamos informacijos srautas – kelias dienas iš eilės kas valandą turi sėsti vis prie kito automobilio vairo, per labai trumpą laiką įvertinti jo pliusus ir minusus, tad į dienos pabaigą, kai vairuoji kokį aštuntą automobilį, gali pasijusti lengvame kosmose.
Kitavertus, tai ir puiki patirtis, kai turi greitai apdoroti informaciją, rasti konkretaus modelio privalumus ir trūkumus. Kartu bandymų stovykla yra ir geriausia vieta palyginti skirtingus modelius, vienų pliusai ar minusai labai greitai atsiskleidžia, kad pašonėje turi keletą automobilių, kuriuos gali įvertinti čia ir dabar. Tuomet tikrai supranti, kad vairavimas – tai atsakingas darbas, o ne dar vienas gyvenimiškas malonumas."