Naują „Katpėdėlės“ prekės ženklą kūrė reklamos agentūra „Ogilvy“, taip pat pasiūliusi logotipui ir stilingesnį lietuviško augalo – katpėdėlės – vizualinį variantą. Kartu su logotipu žadama atnaujinti ir restorano valgiaraštį bei interjerą.
„Senasis „Katpėdėlės“ logotipas buvo naudojamas nuo 1994-ųjų, kai Kaune įsikūrė pirmasis šio ženklo restoranas. Tuo metu buvome vieni pirmųjų, sugalvoję tradicininį lietuvišką valgiaraštį iš namų virtuvės perkelti į restoranus. 20 metų stebėjome, kaip keičiasi mūsų klientų įpročiai ir lūkesčiai, išsigryninome savo kliento portretą ir supratome, kad subrendome kardinaliems pokyčiams“, – pranešime cituojama „Vičiūnų restoranų grupės“ rinkodaros vadovė Lina Nikonovaitė.
Valgiaraštį žadama atnaujinti per savaitę, o interjerą – artimiausiu metu.
„Vičiūnų restoranų grupės“ tinklui priklauso 7 „Katpėdėlės“ restoranai: 2 Vilniuje, 2 Kaune, po vieną Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose.