Tvirtinama, kad ekipos 2014 m. sezono sudėtis bus įvardinta jau artėjantį trečiadienį, praėjus, kaip teigiama, lygiai dviems savaitėms nuo dienos, kuomet buvo pasirašytas kontraktas. „Ferrari“ vadovai Italijos GP lenktynių savaitgalio metu ne kartą pareiškė, kad sprendimas dėl pilotų bus priimtas artimiausiomis dienomis.

Tariamą K. Raikkoneno sprendimą pereiti į „Ferrari“, tvirtinama, lėmė noras turėti geresnę techniką bei nežinomybė dėl nuolat ant finansinės krizės ribos balansuojančios „Lotus“ komandos ateities. Neoficialių šaltinių teigimu, ekipa suomiui yra įsiskolinusi net 21 mln. eurų atlyginimo ir premijų.

Pajėgaus lenktynininko atėjimu į „Scuderia“ gali likti nepatenkintas dabartinis ekipos lyderis Fernando Alonso. Nors viešai ispanas ir deklaruoja neteikiantis pirmenybės galimiems kolegoms, iš tiesų, gali būti, jis nenori lygiaverčio varžovo gretimame garaže. Tad gali būti nenuostabu, kad pilotas išties svarsto atostogų nuo „Formulės-1“ galimybę, kaip buvo kalbama užkulisiuose.

Jei F. Alonso ir K. Raikkonenas išties taps „Ferrari“ lenktynininkų pora kitam sezonui, tai reikš F. Massos karjeros italų ekipoje pabaigą. O greičiausiai – ir kelio „Formulėje-1“ galą, nes pats pilotas yra ne kartą pareiškęs nebenorintis lenktyniauti rikiuotės viduryje.

K. Raikkoneno įpėdiniu „Lotus“ jau tituluojamas Nico Hulkenbergas, dar visai neseniai laikytas pagrindiniu pretendentu tapti antruoju „Ferrari“ pilotu. Vokietis, tiesa, pereiti į šią ekipą turėtų neramia širdimi – prieš šį sezoną jis atėjo į gera finansine padėtimi negalinčia pasigirti „Sauber“, ir toks žingsnis akivaizdžiai nepasiteisino.