Parduodama ir F-1 lenktynių trasa, ir 20,8 km ilgio „Nordschleife“ žiedas, ir muziejus, ir karuselės bei svečių apgyvendinimo patalpos.

Vokietijos „Formulės 1“ etapo organizatoriams pavyko išgelbėti lenktynes nuo perkėlimo į Hokkenhaimo trasą, tačiau esminių problemų tai neišsprendė. Teigiama, jog Niurburgringo trasą valdanti kompanija „Nurburgring Automotive“ didžiulius pinigus iššvaistė nepaklausiai pramogų infrastruktūrai diegti, todėl trasą prislėgė milžiniškos skolos valstybei bei finansinėms institucijoms.

1927-aisiais nutiesta trasa iki šiol tebėra savivaldybės žinioje, tačiau dabar vietos valdžia norėtų atsikratyti itin nuostolingo objekto.

Kaip praneša „Autocar“, „Nurburgring GmbH“ vadovybė jau ieško privačių investuotojų, kurie paraiškas turėtų pateikti ne vėliau kaip iki liepos 12-osios. Įdomu tai, kad Niurburgringo savininkais gali tapti net keletas šeimininkų, kurie iki nurodyto termino pasiryžę likviduoti komplekso įsiskolinimus valsybei bei kreditoriams. Iš viso trasos įsiskolinimai – daugiau nei 500 mln. dolerių. Teigiama, jog prioritetas bus teikiamas pirkėjui, turinčiam galimybę viską įsigyti kartu.

Galimybė eksploatuoti Niurburgringo trasą, dar vadinamą „Žaliuoju pragaru“, įvertinta 150 mln. dolerių, o Vokietijos trasos metinė apyvarta – apie 77 mln. dolerių. Naujajam savininkui teks prisiimti atsakomybę už 300 darbuotojų, 22 kilometrus senosios „Nordschleife“ trasos bei naująją „Grand Prix“.

Naujiena, jog Niurburgringas gali būti parduotas, nepradžiugino iniciatyvinės grupės, kurios nariai pasisako už trasos išlaikymą valstybės nuosavybėje, narių. Pasak jų, Afelio kalnų papėdėje įsikūrusi trasa yra strateginis objektas ir užtikrina ekonominį stabilumą visam regionui.