Vytautas pasakojo, kad jo numeris buvo pasisavintas praėjusią savaitę – antradienį ar trečiadienį. „Nuo tada tas numeris neveikia, jis įjungtas pas tą žmogų ir jis kelia iki dabar, - pasakojo jis. - Būdavo atsiliepiama, dėl žinučių tikrai dabar nenoriu tvirtinti, bet atsiliepia ir klausia „ko jūs norite iš manęs?“ (...). Tokiu principu - „mano čia numeris, aš pirkau“.

Skaitytojas pasakojo, kad naujasis numerio savininkas tvirtina, kad tai jo „Tele 2“ salone įsigyta kortelė. Vis tik, patys „Tele 2“ atstovai Vytautui patvirtino, kad į juos kitas žmogus kreipėsi dėl prarastos kortelės ir atsakė į visus kontrolinius klausimus. „Tele 2“ man patvirtino, kad buvo parašyta ir pateikta informacija už kiek pildyta, kada pildyta. Nors aš (...) paėmęs savo telefoną, išvardinau ką, kokiais numeriais, kam skambinau ir žinutes kokias rašiau“, - pasakojo Vytautas.

Jis įtaria, kad sukčiumi galėjo tapti „Tele 2“ darbuotojas. Vytauto teigimu, kitas žmogus nebūtų galėjęs žinoti konfidencialios informacijos, be to, savaitgalį jam paskambino šios įmonės darbuotoju prisistatęs vyriškis. „Pats po to paskambino, gal jau nebe tas pats žmogus, bet siūlė susitarti, kad duos man kitą numerį, geresnį ir finansiškai atsiskaitys, tik kad nekelčiau vėjo“, - kalbėjo Vytautas.

Vyriškis piktinosi, kad nors ir įrodė, jog tikrai buvo numerio savininkas, tiek ilgai tenka laukti, kol numeris bus grąžintas. „Nei buvo užblokuota, nors aš pateikiau įrodymus, kad aš pirkau, pateikiau kortelę su visais numeriais, kur ten viskas parašyta, pateikiau kortelę, kuri buvo neva pamesta, - kalbėjo jis, - Čia buvo pažeista mano konstitucinė piliečio teisė apie mano duomenų neviešinimą“. Vytautas kalbėjo, kad tokiu būdu gali būti sugadinta ir jo reputacija.

DELFI komentaro apie susiklosčiusią situaciją pasiteiravo „Tele 2“ viešųjų ryšių atstovo Andriaus Baranausko. Jis patikino, kad Vytautas savo numerį atgaus jau šiandien ir paneigė galimybę, kad sukčiumi galėjo tapti „Tele 2“ darbuotojas.

A. Baranauskas sakė, jog „Tele 2“ labai apgailestauja ir atsiprašo kliento dėl susiklosčiusios situacijos. Pasak jo, šiuo metu yra vykdomas vidinis tyrimas, o Vytautui numeris bus grąžintas bei suteikta piniginė kompensacija. Pasak „Tele 2“ viešųjų ryšiu atstovo, šis atvejas yra išskirtinis ir į jį žiūrima labai rimtai.

Jis papasakojo, kad įprastai, klientui pranešus apie pamestą kortelę, jam užduodami penki kontroliniai klausimai, jei kyla abejonių – dar trys papildomi.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (92)