Taip pat išplėstas ir papildomų priedų asortimentas. Nuo šiol yra galimybė į šį komercinės paskirties automobilį montuoti įvairius tiek važiavimo komfortą užtikrinančius lengvųjų automobilių ir visureigių priedus, tiek ir didesniems komerciniams automobiliams būdingą, kraulumą ir ekonominius parametrus gerinančią įrangą.

Ankstesnįjį dviejų litrų darbinio tūrio 122 AG bazinį TDI variklį pakeitęs patobulintas variklis maksimalų pajėgumą išvysto kai variklio apsukos yra 3500 aps./min. Maksimalus variklio sukimo momentas išliko nepakitęs – jis ir dabar yra 340 Nm ir yra prieinamas variklio apsukų diapazone tarp 1600 ir 2250 aps./min. Nepaisant 18 AG padidėjusios variklio galios, degalų sąnaudos išliko nepakitę ir labai konkurencingos tarp šios paskirties automobilių.

Volkswagen Amarok“ su naujuoju varikliu iki 100 km/val. įsibėgėja per 12,6 sek. (su ankstesniu varikliu – per 13,2 sek.). Maksimalus greitis taip pat padidėjo ir dabar yra 168 km/val. (su ankstesniu varikliu – 162 km/val).

Naujas bazinis variklis montuojamas į visus „Amarok“ pikapus, nepriklausomai nuo pasirinktos kabinos dydžio (vienguba dviejų durų kabina ar dvigubas keturių durų), pavaros mechanizmo tipo (tik galiniai varomieji ratai ar įjungiama visų ratų pavara), įrangos rinkinio (tiekiamas su visais trimis komplektacijos variantais) ir yra tiekiamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)