Nepastebimai pasirodė ir teisėjų ekipažas, skelbiantis, jog dalyviai baigė pasirodymą šiame greičio ruože. Antroje dienos dalyje buvo aiškiai pastebimas lenktyninių automobilių skaičiaus sumažėjimas. Tai tik patvirtina lenktynių organizatoriaus Benedikto Vanago žodžius, jog ralis buvo sudėtingas ir trečdalis ekipažų jo neįveikė. Gaila, kad techninis gedimas sutrukdė jam startuoti šiame etape.

Pakalbinau Karolį Raišį – 2011 metų čempioną dviem ratais varomų automobilių klasėje, kuris šiemet vairuoja galine ašimi varomą automobilį:

- Pasigedome jūsų ekipažo trasoje, kas nutiko?

- Po šešto greičio ruožo susidūrėme su techniniais nesklandumais, dėl kurių nebeturėjome galimybės tęsti lenktynių. Bandėme pasiekti serviso zoną, bet nesėkmingai.

- Kaip sekėsi pirmą sykį vairuoti galu varomą automobilį lenktynėse?

- Gerai. Dar reikia priprasti prie galu varomo automobilio specifikos, tačiau galiu pasakyti, jog BMW M3 yra gera mašina.

- Kas paskatino tokias radikalias permainas?

- Noras tobulėti ir nestovėti vietoje. Gyvenimas trumpas – reikia viską išbandyti.

- Kur dingo antrasis „FLAMERIS RACING“ ekipažas (starto numeris 48)?

- Antrasis ekipažas viename iš greičio ruožų „pramušė“ dvi padangas ir tai, deja, buvo jų pasitraukimo priežastis.

- Ką veikėte po ankščiau laiko pasibaigusių lenktynių?

- Tai nauja patirtis - pirmą kartą stebėjau Lietuvos automobilių ralio čempionatą kaip žiūrovas (šypsosi).

Nepastebimai prabėgus dienai ir finišavus paskutiniams dalyviams nejaučia pradedame laukti kitų Lietuvos ralio lenktynininkų pasirodymų artimiausiuose čempionato etapuose ir užsienio šalių trasose.

Turite nuotraukų iš ralio? Pasidalinkite jomis su kitais skaitytojais ir siųskite el. paštu pilieciai@delfi.lt

Nuotraukos bus publikuojamos specialioje galerijoje, o atsiuntę akimirkų iš DELFI greičio ruožo gali laimėti išskirtinių prizų!