Ypač aktyviai prekiauta gruodį, kai buvo parduota 517 900 automobilių arba net 30,6 proc. daugiau, nei 2011-ųjų tą patį mėnesį (396 600 vnt.). Nežiūrint kai kuriose rinkose vis dar vyraujančio ekonominio sąstingio, šie rezultatai nuteikia ypač optimistiškai. Pardavimų augimui didelę įtaką padarė neseniai pristatytas septintos kartos „Golf“.

Nepaisant 2012 m. rekordinių rezultatų, 2013-uosius „Volkswagen“ vadovybė laiko būsiančius ypač sudėtingais ir kupinais iššūkių, tačiau deklaruoja turinti priemonių šiems iššūkiams įveikti.

2012 metais lengvųjų automobilių padalinys „Volkswagen Passenger Cars“ Europoje pardavė 1,7 mln. lengvųjų automobilių (2011m. - 1,72 mln. -1.2 proc.).

Rusijoje, didžiausioje Centrinės ir Rytų Europos rinkoje, parduota 164 700 (2011m. - 118 000 vnt. +39,6 proc.).

Vakarų Europoje, išskyrus Vokietiją, dėl vis dar sudėtingos ekonominės padėties pardavimai sumažėjo 6,9 proc. ir siekė 844 500 (2011m. - 906 900) vnt. Tuo tarpu pačioje Vokietijoje pernai „Volkswagen“ automobilius rinkosi 586 100 pirkėjų (2011m. – 593300, -1.2 proc.).

Azijos ir Ramiojo vandenyno regione naujų Volkswagen automobilių pardavimai išaugo 23,2 proc., iš viso parduota 2,15 mln. (2011m. - 1,72 mln. +24,8%) vnt., iš jų 2,37 mln. (2011m. - 1,93 mln.) - Kinijoje ir Honkonge, didžiausioje Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono rinkoje.

2012 m. pardavimais džiugino ir Amerikos žemynas, kuriame naujų „Volkswagen“ automobilių pardavimai padidėjo 25 proc. ir sudarė 623 300 (2011m. - 496 700) vnt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)