„Mes kaip prekybos tinklas esame tik tarpininkai, kurie parduoda, t.y. teikia paslaugą, o dėl eilių galiu pasakyti tik tiek, kad padidėjus klientų srautui pradėjo strigti ryšys su „Susisiekimo paslaugų“ serveriu ir kortelių terminalai, kurie palaiko ryšį su „Susisiekimo paslaugų“ serveriu rodo mums klaidas ir mes negalime daryti įtakos tiems procesams, kurie vyksta tarp terminalo ir „Susisiekimo paslaugų“ serverio“, - pasakojo „Lietuvos spaudos“ elektroninių produktų grupės vadovas Nerijus Orvidas.

Jis dėsto, jog, jei vilniečiai nespėtų iki rugsėjo įsigyti terminuoto papildymo savo kortelėms, šiuo metu prekyboje yra popierinių vienkartinių bilietų.

„Jeigu ryšys ir toliau striginės ir, neduok Dieve, nulūš visiškai, deja, bet mes negalėsime papildyti kortelių ir galėsime pasiūlyti tik popierinius transporto bilietus“, - sako N. Orvidas.

Vilniuje gyventojai popierinių terminuotų bilietų mėnesiui ar ilgesniam laikotarpiui jau senai negali įsigyti.

„Iš savo pusės mes darome viską, papildomai organizuojame kioskų darbą savaitgalį, ilginame darbo laiką, tačiau jeigu mes turėsime lūžtantį serverį su „Susisiekimo paslaugomis“, negalėsime kokybiškai iš savo pusės kokybiškai suteikti paslaugų“, - dėsto N. Orvidas.

Jis priminė, jog prieš rugsėjį tikėdamiesi didesnių pirkėjų srautų, „Lietuvos spaudos“ padaliniai prevenciškai pailgino darbo laiką.

Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Gintautas Bliuvas DELFI prieš pietus patikino, kad „Vilniečio kortelės“ keitimo ir papildymo procesas tęsiasi.

„Žmonės visada galėjo įsigyti „Vilniečio korteles“, procesas nebuvo sustojęs nė minutei, tik greitis gal nebuvo toks, bet procesas nesustojo“, - sakė G. Bliuvas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (136)