4248 cm ilgio, 2555 cm ratų bazę turintis mažesnysis „Chevrolet“ visureigis pasižymi sportiškumo, veržlumo ir judrumo įspūdį sukuriančiomis kėbulo linijomis, tuo tarp charakteringos priekinės radiatoriaus grotelės su didžiule auksine „varlyte“ akivaizdžiai patvirtina „Trax“ priklausant šiuolaikinių „Chevrolet“ automobilių šeimai.

Keturių cilindrų variklių gamą sudarys 1.4 l darbo tūrio benzininis su turbina, 1.6 l darbo tūrio atmosferinis bei 1.7 l darbo tūrio turbodyzelinis agregatas. Pirmasis – 1.4 l darbo tūrio turbininis variklis komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Jis išvysto 140 AG (103 kW) bei didžiausią 200 Nm sukimo momentą. Šis, o taip pat 1.7 l darbo tūrio turbodyzelinis agregatas galės sukti visus keturis ratus.

1.7 l darbo tūrio turbodyzelis išvystys 130 AG. Beje visi varikliai komplektuojami su mechaninėmis pavarų dėžėmis turės „Start/Stop“ funkciją, o 1.7 ir 1.4 l darbo tūrio varikliai taip pat galės būti komplektuojami ir su šešių laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)