Padidėjusi Europos Sąjunga, kurioje yra 197 mln. galimų klienčių, dabar yra trečioji pagal dydį pasaulio rinka po Kinijos ir Indijos.

Prancūzės per metus apatiniam trikotažui išleidžia vidutiniškai 102,3 euro, o vokietės - 80,2 euro, rodo tyrimas.

Britės prancūzes vos aplenkė dėl to, kad perka daug naktinių drabužių ir drabužių, skirtų dėvėti namuose. Prancūzės dažniau perka liemenėles ir kelnaites.

Italės apatiniam trikotažui per metus skiria vidutiniškai 77,5 euro, o ispanės - 71,3 euro.

Tyrimas rodo, kad 2003 metais, kai ES dar sudarė 15 valstybių, išaugo importas iš pagrindinės tiekėjos Kinijos. Viena iš keturių liemenėlių, trejos iš 10 kelnaičių ir dveji naktiniai marškiniai iš penkerių buvo įvežti iš Kinijos.

Daugiausiai apatinio trikotažo perka 15-24 metų pirkėjos; nuo jų nedaug atsilieka 25-34 metų pirkėjos. Tačiau vis daugiau apatinio trikotažo pradeda pirkti ir 55-64 metų moterys.

Tuo tarpu vyrai savo apatiniam trikotažui per metus išleidžia vidutiniškai 19 eurų, rodo tyrimas.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją