„Astra” yra vienas svarbiausių „Opel” modelių – daugiau nei trečdalis visų parduodamų „Opel“ automobilių yra „Astra“. Ketvirtos kartos „Astra“ pardavimai Europoje siekia 641 tūkst. vnt. Tokie rezultatai rodo, kad Europoje „Astra“ yra trečioje vietoje pagal pardavimus kompaktiškų automobilių segmente (Vokietijoje antroje).

Variklių gama – nuo „ecoFLEX“ iki galingos OPC versijos

„Astra“ variklių gamą sudaro variantai nuo ekonomiškiausio 1.7 l CDTI „Ecoflex“ (jo galia 110 AG arba 130 AG), anglies dvideginio tarša – tik 99 g/km (vidutinės degalų sąnaudos – 3,7 l/ 100 km) iki galingiausio 195 AG „BiTurbo CDTI“ turbodyzelio bei galingiausios per visą „Astra“ istorija „Astra OPC“ versijos su 280 AG agregatu.

Naujasis „Astra OPC“, kurį jau galima užsakyti su turbininiu 2.0 l benzininiu varikliu, turinčiu tiesioginio degalų įpurškimo sistemą, prie vairo žada daug emocijų. „Astra OPC“ su 280 AG varikliu, 400 Nm maksimaliu sukamuoju momentu, yra ne tik galingiausia „Astra“, bet ir greičiausia: maksimalus šios kupė greitis yra 250 km/val., 100 km/val. greitį išvysto vos per 6 sek.

Viena svarbiausių naujienų – nuo rudens bus galima užsisakyti galingiausią dyzelinę „Astra“ versiją su 2.0 l „BiTurbo CDTI“ varikliu su dviem turbinomis, 400 Nm maksimaliu sukamuoju momentu. Šis agregatas žinomas iš „Insignia“ gamos, bet pirmą kartą inovatyvi „BiTurbo“ variklių technologija bus naudojama kompaktinių automobilių segmente.

„Opel“ taip pat praneša apie jau naudojamo benzininio 1.4 l, 140 AG variklio su turbokompresoriumi patobulinimą. Dabar šis agregatas turi momentinio sukamojo momento padidėjimo sistemą (angliškai „Overboost“), kuri laikinai leidžia padidinti variklio sukamąjį momentą 10 procentų – nuo 200 Nm iki 220 Nm. Tai labai pravartu lenkimo metu.

Turint omenyje, kad 2012 m. pradžioje buvo pristatytas 1.4 l (140 AG) variklis su turbina, varomas suskystintomis dujomis, „Astra“ gamos pavaros pasiūlymai yra vieni įvairiausių kompaktinių mašinų segmente. Be to, kitų metų pradžioje gama bus papildyta nauju turbininiu 1.6 l, SIDI („Spark Ignition Direct Injection“ – vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema) ECOTEC benzininiu varikliu, kuris turės 200 AG.

Naujos pagalbinės sistemos

Naujos vairuotojams skirtos pagalbinės sistemos – dar viena atnaujinta „Astra“ sritis. Dabar daug įrangos, kuri debiutavo „Insignia“ ir „Zafira Tourer“ modeliuose, galima užsakyti ir „Astra“ modeliams. Tai yra antros kartos „Opel Eye“ su priekinio vaizdo kameromis, eismo ženklų atpažinimo sistema („Traffic Sign Recognition“), išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimo („Lane Departure Warning“), atstumo iki priešais važiuojančio automobilio matavimo (FDI) ir įspėjimo apie galimą susidūrimą su juo (FCA) sistemos.

Šios sistemos leidžia įspėti vairuotoją ir padėti išvengti kritinių atvejų, pavyzdžiui, kai vairuotojas yra išsiblaškęs ar praradęs susikaupimą. Vairuotojui statyti automobilį bus patogiau dėl galinio vaizdo kameros bei modernios automobilio statymo įrangos, kuri identifikuoja erdvę ir padeda statyti mašiną, be to, įspėja apie kliūtis automobilio šonuose, kurių nemato vairuotojas, taip pat vairuotojui važiavimą palengvina radaro pagalba veikianti adaptyvinė pasirinkto greičio sistema (ACC) su automatinio stabdymo, vengiant susidūrimo, įranga (CIB). Pastaroji įranga veikia automobiliui važiuojant 50 – 180 km/val. greičio intervale. ACC padeda išlaikyti pasirinktą greitį, automatiškai keisti jį – didinti ar mažinti, kad būtų išlaikytas saugus atstumas iki priešais važiuojančio automobilio.

Naujos sistemos papildo „Astra“ versijoms siūlomos inovatyvios įrangos sąrašą, kai kurios jų yra unikalios kompaktinių automobilių segmente, o kai kurios yra retai galimos konkurentų gaminiuose. Tarp jų yra naujosios kartos adaptyvinė žibintų sistema „AFL+" su „Bi-Xenon“ priekiniais žibintais, turinčiais prisitaikymo važiavimo posūkyje, užmiesčio, miesto keliuose ir gatvėse, ilgųjų šviesų žibintų su automatiniu išjungimų funkcijas bei prisitaikančia net prie oro sąlygų.

Atnaujintas „Astra“ dizainas

„Opel“ kiek pakeitė „Astra“ hečbeko ir „Sports Tourer“ universalo išvaizdą. „Opel“ dizainerių komanda daugiau dėmesio skyrė priekio atnaujinimui – pažemintos ir daug išraiškingesnės tapo variklio grotelės, kurių dizainas panašus į ką tik debiutavusios „Astra“ GTC – čia jos griežtesnės ir tikslesnės. Viršutinė grotelių dalis buvo pabrėžta sparno formos chromuota juosta su trimačio vaizdo efektu. Chromo juostos centrinė dalis vizualiai susilieja su variklio grotelėmis. Sportiškumo suteikiantys juodi žibintų apvadai įeina į pirminę „Essentia“ ir „Enjoy“ apdailos komplektacijas. LED tipo dienos šviesos dabar bus galimos su halogeniniais žibintais kaip standartinė įranga.

„Astra“ gale atsirado nauja chromo juosta žemiau valstybinio numerio tvirtinimo vietos.

Galingi „BiTurbo“ penkių durų „Astra“, „Sports Tourer” ir GTC dyzeliniai variantai dabar turi sportiškesnį ir griežtesnį išorės dizainą, kuris kiek kitoks priklausomai nuo modelio. „Astra BiTurbo” versijų (GTC, „Sports Tourer” ir penkių durų) kėbulų priekinė dalis atskleidžia jų galią ir atrodo kiek agresyvesnė. Variklio grotelių viršutinė dalis turi panašias formas kaip ir „Astra“ GTC, tačiau visa priekinė dalis yra kėbulo spalvos. Penkių durų „BiTurbo“ sedanas ir „Sports Toures“ taip pat turi naujos sparno formos juostą einančią skersai priekinių grotelių. Apatiniai ortakiai tapo sportiškesnių formų: vieta, kur centrinės grotelės susilieja su išorinėm, įgavo itin griežtą formą, todėl automobilis atrodo daug agresyviau lyginant su ankstesnėmis „Astra“ versijomis. Šoniniai langai turi chromo juostos apvadus. Gale esantys dveji dujų išmetimo sistemos vamzdžiai ir daug išraiškingesnis galinis buferis, suteikia automobiliui „raumeningą“ išvaizdą.

Penkių durų „Astra”, „Sports Tourer” ir keturių durų sedano salonas taip pat įrengtas sportiškiau, gyvybingiau bei įvairiau naudojant naujas medžiagas, spalvas, dekoro formas ir blizgius dažus. „BiTurbo“ modeliuose, sėdynės dengtos „JetBlack“ spalvų audiniais ar oda, o jų kraštai apsiūtos „Magic Red“ spalvos medžiaga. Raudonos „Magic Red“ spalvos siūlais dygsniuotos sėdynės, durų apmušalai, pavarų perjungimo svirties antgalis sukuria sportišką vidaus atmosferą. Oda apsiūtas naujas vairas su plokščia apačia bei kojų kilimėliai su raudonais apvadais – tai dar keletas „BiTurbo“ vidaus interjero elementų, pabrėžiančių sportiškumą.

„Astra” klientai galės rinktis ir naujo dizaino ratlankius. Nauji 17 colių dydžio ratlankiai „Sport“ komplektacijoje bus montuojami standartiškai. 18 ir 19 colių dydžio ratlankius bus galima pasirinkti papildomai kartu su 5 dvigubų stipinų dizainu. „Astra“ modeliuose debiutuos ratlankiai turintys ir daug stipinų.

Naujos penkiadurės 1,4 l benzininės 64 kW/87 AG „Opel Astra” su „Essentia“ komplektacija kaina prasidės nuo 51 tūkst. litų (14 890 eurų) (rekomenduojama kaina prekybos atstovybėse Baltijos šalyse su mokesčiais).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (43)