„Mūsų skaičiavimais, dujų įranga „Ford Focus“ atsiperka jau po pirmųjų nuvažiuotų 29 tūkst. kilometrų, o sąnaudos dujoms yra beveik dukart mažesnės nei sąnaudos benzinui, netgi įvertinant šiek tiek didesnį dujų suvartojimo vidurkį. Maža to, pasaulinėje dujų rinkoje šiuo metu stebime radikalius pokyčius, kurie gali nulemti dar didesnį atotrūkį tarp dujų ir benzino ar dyzelino kainų. Taigi, ateityje suskystintomis dujomis varomų automobilių vairuotojai turėtų sutaupyti dar daugiau nei šiandien” - sakė „Inchcape Motors“ rinkodaros ir pardavimų vadovė Vilija Šinkūnienė.

Pasak jos, apie automobilį su dujine įranga pirmiausia derėtų susimąstyti tiems, kurie per metus nuvažiuoja daugiau nei 30 tūkst. kilometrų.

Dujų sistemą sudaro plokščias kompaktiškas 55 litrų talpos dujų rezervuaras, elektroninis dujų valdymo blokas, naujausios technologijos dujų purkštukai kiekvienam cilindrui, papildomo tepimo alyvos bakelis (alyva įpurškiama į cilindrus vožtuvų ir cilindro galvutės apsaugai, geresniam tepimui ir degimo temperatūros sumažinimui), automatinis degalų rūšies perjungiklis. Dujų pildymo anga gali būti montuojama šalia benzino įpylimo angos.

„Inchcape Motors“ salonuose „Ford Fiesta“ su 1.2 l 60 AG varikliu ir sertifikuota dujų įranga kainuoja nuo 44 700 Lt, komercinis furgonas „Ford Fiesta Van“ su 1.25 l darbo tūrio 82 AG varikliu – 42 700 Lt. „Ford Focus“ su 1.6 l darbo tūrio 106 AG varikliu kainuoja nuo 55 650 Lt su PVM, „Ford Mondeo“ su 2.0 l darbo tūrio 145 AG varikliu kaina – 75 000 Lt. Automobiliai parduodami su visiškai sukomplektuota dujų sistema. Modeliams su dujų įranga galioja originali „Ford“ 5 metų arba 100 tūkst. km garantija, o dujų įrangai taikoma atskira 3 metų arba 100 tūkst. kmgarantija.

„Pažangios technologijos įranga užtikrina aukščiausius saugumo standartus ir paneigia mitus apie didžiulius galios ar komforto praradimus. Pavyzdžiui, „Focus“ dėl dujų praranda vos 4 AG ir 10 niutonmetrų sukimo momento. Degalų sąnaudos padidėja vos apie 0,5 litro, o komforto pokyčiai apskritai nepastebimi. Nepamirškime, kad dujomis varomi automobiliai į aplinką išmeta 15-20 proc. mažiau anglies dvideginio, be to, suskystintų dujų degalinių tinklas Lietuvoje yra labai labai platus ir tankus, todėl infrastruktūra nekelia jokių nepatogumų“, - pažymėjo V.Šinkūnienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (69)