Po „Audi TT RS plus“ variklio gaubtu sumontuotas penkių cilindrų turbininis 2.5 TFSI agregatas. Šio sportinio automobilio vairuotojai galės mėgautis 360 AG ir 465 Nm sukamuoju momentu.

Lyginant su įprastu 2.5 TFSI varikliu, specialiai „TT RS plus“ modeliui „Audi“ inžinieriai pridėjo 20 AG ir 15 Nm. Pirkėjai gali rinktis tarp 6 laipsnių mechaninės arba 7 laipsnių „S tronic“ automatinės pavarų dėžės.

„quattro“ sistemą turintis ir 1450 kg sveriantis „Audi TT RS plus Coupé“ iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 4,1 sek., o „Roadster“ versija su šia užduotimi susitvarkys 0,1 sek. lėčiau. Maksimalus „Audi TT RS plus“ greitis elektroniškai apribotas iki 280 km/val.

Nors vairuojant tokį automobilį apie degalų sąnaudas yra mažiausiai galvojama, „Audi“ teigia, kad „TT RS plus“ kupė versijos vidutinės sąnaudos bus 8,5 l/100 km.

Vokietijoje „Audi TT RS plus Coupé“ kainuos nuo 60 650 eurų (209,4 tūkst. Lt), o „Audi TT RS plus Roadster“ – nuo 63,5 tūkst. eurų (219,2 tūkst. Lt).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją