Šiuo atveju tai yra pusiau matinis burgundiškas raudonumas. Žinoma, antakiai buvo skaisčiai sušukuoti, o blizgantys plaukai sušukuoti glotniai. Missoni pasirodyme Gisele išvaizda buvo stulbinančiai panaši, tačiau esminis skirtumas buvo lūpų spalva. Vietoje sodrios vyno spalvos, modelis buvo išdažytas blizgančiais vėsiais, rožiniai rausvais atspalviais. Tai akims suteikė dramatiškumo.

Išvaizda Cerutti šou buvo šiek tiek sutaršyta – plaukai suvelti į kuokštą, akys dažytos dūmine slyvos spalva. Tai buvo akivaizdi užuomina į “mergaitės kitą rytą po vakarėlio” išvaizdą. Lūpos blyškios, o akys nuo to atrodo tik dar tamsesnės. Raudonis vos pastebimas.

Chanel grimo dizainas griežtas, tačiau vis tiek labai rafinuotas. Akys apibrėžtos juoda spalva iki pat akies klostės, o tuomet pereina į švelnią “katės akies” liniją su švelniu viržių šešėliu ant antakio kaulo linijos. Lūpos ryškiai rožinės – žinoma, kad tai būtų efektyvu, raudonis iš viso nenaudojamas arba naudojamas labai neryškiai.

Gisele grimas Yves Saint Lorent pasirodyme buvo tobulas rudens grimas. Akys apibrėžtos, tačiau nestora linija. Nuo blakstienų linijos tepamas slyvų spalvos šešėlis, o tuomet jo tonai vedami link akies raukšlės. Grimo specialistė Stephane Maraïs naudojo sodrų vyno spalvos raudonį (skruostų apačioje) ir intensyvią sodrią slyvos spalvą lūpoms.

Labiausiai klasikinę išvaizdą pademonstravo Halston, Kors ir Krizia – čia atspindimos geriausios išvaizdos dienos grimui. Kaip ir galima tikėtis, Halston grimas buvo skaistus, švelniai moteriškas ir romantiškas. Švelnios viržių ir lavandos atspalvių sluoksniai naudojami vietoje šešėlių, raudonis – švelniai rožinis, žiedlapių tonų lūpų spalva sustiprino visą įspūdį. Šios švelnios, labai tinkamos dėvėjimui išvaizdos esmė yra spalvų maišymas – nėra jokių demarkacijos linijų.

Trish Goff grimas buvo labai panašus, tačiau dar švelnesnis Michael Kors pasirodyme, Dick Page mandagumas – švelnūs rausvi-lavandų šešėliai virš akies raukšlės, juodo tušo galybė ir švelnus beveik koralinis lūpų dažų rausvumas (nors kai kurių modelių lūpos buvo sodriai raudonos). Tai buvo labai paprastas, labai tinkamas kasdienai grimas. Efektas visiškai rafinuotas.

Vienintelis grimas, kuris buvo dar švelnesnis už šį – Krizia, kur modeliai, tokie kaip Esther de Jong buvo išdažyti paprasčiausiais blizgiais, nepermatomais rožiniais šešėliais ir rausvu blizgesiu ant lūpų. Efektas labai švelnus, tačiau negailestingas kompleksijoms, kurioms reikia daugiau pagrindo arba spalvos – beveik jokio akių ir lūpų apibrėžimo.

Jeremy Scott išryškino katės akis – juodai apibrėžtos blakstienos ir akių vokai, dažyti sodriai rožine spalva, nušluota į viršų ir šonus, nutempta iki pat smilkinių. Rožinis raudonis sekė ta pačia linija, o lūpos dažytos sodriais blizgiais raudonais, rožiniais ir rausvais šešėliais. Plaukai sušukuoti atgal labai glotniai. Tokia šukuosena tik padėjo sustiprinti dramatišką efektą.

Šis elegantiškas stilius taip pat buvo pastebimas ir pas Valentino, kur slyvos, rudi ir rusvi šešėliai naudojami kuriant švelnias “katės akis”, o sodrios vyno spalvos (labiau matinės nei Scott pasirodyme) lūpoms naudojamos siekiant išbaigtumo. Plaukai sušukuoti švelniomis ‘40-ųjų stiliaus garbanomis.

Lawrence Steele pasirodyme grimas buvo paprastas ir tuo pačiu prabangus. Dūminės slyvos spalvos šešėlis tiesiamas nuo blakstienų linijos link akies raukšlės (bet ne iki pat antakio), ir nutiesiamas nedidelis “sparnas”. Lūpos ir skruostai išlaikomi labai skaidriais ir blyškiais – visas dėmesys krenta į akis.

Dar buvo keletas išvaizdų, kurie sunkiai tilpo į pagrindinių srovių rėmus. Lacroix ryškiai rožinės ir anglies spalvos linijos skersai akies vokų, atrodė šiek tiek kraštutiniškai, kaip ir Ruffo Research kreidos mėlynumo šešėliai, vedantys nuo blakstienų iki antakių. Versace ūkanota, blizganti žavingos vakarėlių mergaitės išvaizda buvo sunkiai suprantama, tačiau visai tinkama išeitis naktiniam šokiams. Prada grimas buvo labiau panašus į mergaitės ryte po vakarėlio išvaizdą – kodėl kam nors kiltų noras po akimis paišyti juodus ratilus?

Grimo specialistai iš Shiseido sukūrė ir pritaikė grimo pavyzdžius John Galliano šou. Pirmasis įkvėpimas “gotinės asketiškos nuotaikos seksuali auklė.” Akys apibrėžiamos stora juodų šešėlių linija, kur toliau suliejama horizontaliai; paskutinis taškas - blizgesio akcentas. Lūpos vertikaliai padalijamos pusiau – viena pusė burgundiška, kita – ryškiai raudona.

Komanda naudojo šešėlius iš Inoui ir Pieds Nus linijų. Kaip grimo pagrindą pagrindinė grimo specialistė Carol Lasnier ir Shiseido grimo specialistai Noriko Ohkubo ir Yukie Shigemi naudojo Clé de Peau Beaute Teint Naturel Blanc ir Clé de Peau Beauté Poudre Transparent.

Antrasis John Galliano šou įkvėpimas buvo “Grimas, išreiškiantis vaikiškų fantazijų nekaltumą ir žaismingumą.” Dirbtinės žiedlapio formos blakstienos, pagamintos iš popieriaus, tvirtinamos prie akių vokų, ant jų dažomas Pieds Nus Catch Up Mascara juodas tušas. Tuomet tepami šviesiai rožiniai Pied Nus skaistalai ir ant skruostų bei nosie pripaišoma “strazdanų”. Lūpų spalva tokia pat skaidri, nekaltai rožinė pirmiausia tepama ties lūpų viduriu, sukuriant vaiko patemptos lūpos įspūdį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją