Nors iš esmės naujoji technologija yra pakankamai sudėtinga, tačiau neturėtų būti „kaprizinga“. Žvelgiant iš konstrukcinės pusės, AMT sistema yra visiškai autonominis įrenginys ir nereikalauja jokios elektronikos ar išorinio kompresoriaus. Energija reikalinga padangos pripūtimui bus gaunama iš jos pačios, kai ši riedės keliu.

Miniatiūrinė pompa ir daugybė kitų sistemos detalių bus pačioje padangoje. Padangos, turinčios tokią sistemą, galės palaikyti reikiamą slėgį jose. Tai, laikui bėgant, turėtų sumažinti kuro sąnaudas, išmetamą CO2 kiekį.

Be to, padangos ilgiau tarnaus, o važiavimas taps saugesnis. Šiuo metu technologija yra bandoma įvairiais testais ir išskirta į dvi atskiras linijas, skirtas lengviesiems ir komerciniams automobiliams.

Vienintelė abejonė dėl naujojo produkto yra ta, kad gamintojas kol kas nepatvirtino, kad padanga sugebės sumažinti slėgį, kuomet nuo įkaitimo jis gali padidėti.