„Patruliuodami naktį visada dažniau atkreipiame dėmesį į kokį nors juodą visureigį ar brangesnį sedaną tamsintais stiklais negu į kuklų, įtarimo nekeliantį hečbeką. Mūsų praktika rodo, kad tam tikrų modelių „piktos“ išvaizdos automobilių vairuotojai dažniau linkę pažeisti Kelių eismo taisykles ir elgtis kelyje nekultūringai. Tai ne stereotipas, o realybė“, – tvirtino dienraščio kalbinti kelių patruliai.

Patikimų statistinių duomenų, kokių automobilių vairuotojai išsiskiria agresyviu vairavimu, Lietuvoje nėra, tačiau įprasta manyti, kad didžiausia tikimybė sutikti piktą ar pavojingai vairuojantį tautietį – prie BMW vairo. Nors vairuojantieji šios markės mašinas karštligiškai įrodinėja, kad agresiją lemia ne automobilio markė, o kas jį vairuoja, tačiau tiek draudimo bendrovių, tiek policijos duomenys – ne BMW gerbėjų pusėje.

Patrulių nuomone, daugiausiai rūpesčių kelia ne naujų ir prabangių sedanų, bet senų ar labai senų modelių vairuotojai. Tai dažniausiai iki 30 metų jaunuoliai iš provincijos, kuriems BMW asocijuojasi su įtaka ir galia.

Draudikų turima statistika rodo, kad BMW markės automobiliai yra didžiausias galvos skausmas ne tik policijai, bet ir draudikams, mat BMW vairuotojai dažniau už kitus kreipiasi dėl žalos atlyginimo pagal kasko draudimą – pranešimai apie jiems įvykusias nelaimes sudaro daugiau nei pusę visų pranešimų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)