Iki šiol, norėdami tapti nuolatiniais abonentais, "Labas" vartotojai telefono numerį turėdavo pasikeisti.

Anot "Bitės GSM" marketingo direktoriaus Sauliaus Kiškio, nauja paslauga pradėta teikti atsižvelgiant į nuolat augančius mobiliojo ryšio vartotojų poreikius.

"Paslaugos įvedimą iš dalies lėmė atnaujinta "Labas" programą aptarnaujanti įranga", sakė S. Kiškis.

Bendrovės pardavimų direktoriaus Pauliaus Kibišos teigimu, ši paslauga orientuota į naujus mobiliojo ryšio vartotojus, kurie dar nėra pasirengę planuoti savo poreikių.

"Turėdamas galimybę išlaikyti įsigytą telefono numerį, vartotojas pats galės spręsti, kas jam patogiau - toliau naudotis išankstinio apmokėjimo "Labas" paslauga ar tapti nuolatiniu abonentu", sakė P. Kibiša.

Anot jo, tikima si, kad paslaugų spektro plėtimas turėtų patraukti didesnę dalį išankstinėmis apmokėjimo paslaugomis už mobilųjį ryšį besinaudojančių vartotojų.

Susisiekimo ministerijos duomenimis, skirtingų operatorių išankstinio apmokėjimo planais šiuo metu naudojasi per 100 tūkst. Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų.

"Bitė GSM" paslaugą "Labas" pradėjo teikti 1997 metais. Ji buvo pirmoji Rytų ir Vidurio Europos telekomunikacijų bendrovė, įdiegusi išankstinį apmokėjimą už mobilųjį ryšį.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją