Kompanija siekia įgyvendinti „Nissan Power 88“ planą ir iki 2016 metų tapti didžiausiu Azijos gamintoju Europoje.

Rugsėjo mėnesio pardavimai pasiekė 73 713 ribą (parduota 17,5 tūkst. vnt. daugiau nei pernai metais). Kompanijos teigimu, sėkmingus rezultatus lėmė „Qashqai“ (23 tūkst. vnt.) ir „Juke“ (14 tūkst. vnt.) modelių pardavimai.

Per 9 šių metų mėnesius „Nissan“ pardavė 521 tūkst. automobilių (117 tūkst. vnt. daugiau nei per tą patį laikotarpį 2010 m.).

„Nissan Nordic Europe“ rinkos dalis išaugo iki 4,3 proc., t.y. 1,1 proc. augimas, lyginant su tuo pačiu periodu pernai. Rugsėjį padalinys pardavė 3 863 automobilius, o pardavimai per šiuos metus išaugo 34 proc.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją